Min avhengighet til junkfood, samt en god del syting.

Man merker ofte ikke hvor man har seg selv hen her i livet, før du stiller vekkeklokka feil, og kommer for sent på jobb. Bakfull. Med andre ord vet jeg VELDIG godt hvor jeg har meg selv.

Heldigvis har jeg triksene mine inne, og gjorde det jeg kunne ved å følge de nødvendige punktene som jeg har vist frem tidligere.

Abstinensene repareres og formen virker bedre. Jeg har økt dosen min med McDonalds den siste tiden, men har såklart en unnskyldning. I februar blir jeg tvangsrehabelitert. Da har jeg ingen penger lenger, og selv om jeg kommer til å prøve, så har jeg nok ingen stor fremtid som prostituert.

Så prøver jeg å ringe billettservice for å høre hvor Metallica billettene mine blir av. Jeg bestilte dem for 1 mnd siden og har høyst sannsynlig kastet dem ved en feil, men jeg liker at andre bøter på mine feil. Jeg fikk beskjed om at juletrafikken til Posten var ganske stor om dagen og at jeg heller skal ringe ved utgangen av Januar. Juletrafikken i Norge bruker med andre ord 2 måneder. Imponerende.

I frustrasjon over posten og min avhengighet til junk, så registrerer jeg også at jeg har blitt en meget rufsete type. Junkfood og øl var visst ikke en god livstil alikevel, og jeg måtte sette meg i tenkeboksen og se tilbake på de siste månedene som jeg egentlig ikke husker så mye av.

Dagen gikk ikke min vei, og jeg skjønte jeg måtte gjøre noe drastisk. Etter ca 3 minutter fant jeg ut at en extreme makeover ville gjøre susen og bestilte meg raskt en time hos frisøren. Hjernen min er langt fra balansert, men selvom jeg fort tipper over til å bli sur og kjip, så skal det lite til å gjøre meg glad som en unge igjen. Jeg er skikkelig dum og ljuger for megselv hele tiden.
Antageligvis er dette også grunnen til rykningene jeg har i øyet hele tiden. Jeg ljuger til andre hele tiden også, men det ligger så langt inn i ubevistheten at jeg ikke anser det som ljuging lenger. Har vel heller blitt endel av livstilen min.

Frisørtimen var ihvertfall ganske befriende og jeg dro rett hjem for å ta bilder av megselv. Jeg elsker meg selv som min egen unge. Dessuten er jeg antageligvis skitzofren. HEYHEY!

Selveste Don Juan! Øynene mine kan skyte laserstråler! Det er ganske kult.

18 kommentarer

Siste innlegg