Giving my RAT a bath!!!

Etter en slapp dag på jobb er det deilig å komme hjem å slappe av med en øl med de nærmeste.

Så blei det en standard svippom Olsen!

Christian er tørst og kom hjem fra en knalltur i USA for 2 timer siden.! Skulle bare mangle at første stopp endte på Briskeby holdeplass aka Olsen cafè!

Så kom jeg plutselig i go`form og dro alene hjem. Rottene mine er veldig renslige og kosete, men tenkte det var på tide å gi et lite bad!

Dem liker det svært dårlig, men nå leker dem i hybelen sin igjen. Nyvasket og fit for fight! Så tenkte å la dem være og heller planlegge kvelden. Idag våknet jeg et kvarter før jobbstart, og 20 minutter forsen til jobb hjelper svært dårlig som start på dagen, SELVOM jeg fikk wienerschnitzell til lunsj! Feel free til å lage denne info-siden om schitzell! Dette gjelder generelt mine linker til wikipedia, da jeg ikke kan data bortsett fra google og nakne damer!

Så avbryter jeg kjapt meg selv. Hva skjer med lillefingeren min. Hvor ble det av CCvest plasteret mitt? Plutselig går det opp for meg (igjen) hvor tilbakestående jeg egentlig er. Trodde det ikke var mulig å gjøre dette, men en ekte KONGE kan sine kunster!

Dette er bare sykt, og som deltids neglebiter, så må jeg nesten avbryte megselv og kalle dette kunst!

Men så har jeg heldigvis CCvest plaster og retter min emo utfoldelse raskest mulig!

Jeg stikker å dreper megselv i 5 timer før morgendagens 8 timer jobb.

Ikke dø til i morgen! Det er ikke fett!

17 kommentarer

Siste innlegg