Gi meg 500 000, Møkkafolk!

Jeg koste meg med Jâgerdrinker og fant ut at det var på tide å skrape bort lukene på kalenderen min for å vinne 500 000, nå som jula endelig er på god nok avstand. Dette burde jeg jo såklart aldri gjort.

( Her har jeg en link for dumme mennesker )

Som man kan se trengte jeg hele 12 julenisser (aka lommemenn) for å motta premien jeg fortjente, men Norske Spill a/s liker meg åpenbart ikke spesielt godt og satte ALLE hjelpemidler til livs for å terge meg på en ellers ålreit dag.

11 av 12 nisser. Dem kunne like gjerne skutt av meg ballene. Dem er verdt 500 000 minst…..

Jeg gjorde mitt beste for å takle dette, og bestemte meg for å drite langt i de usle 50 kronene dem prøver å kaste etter meg.

159….. Hva F** betyr det forno???

Jeg skal dessuten boikotte organisasjonene som sponset denne dårlige spøken. To shame Røde Kors…

Så kjøpte jeg meg nye bukser.

Denne…

Og denne…

Like?

Ja…. Jeg kjøpte to helt like bukser. Funker fett…

16 kommentarer

Siste innlegg