SKYT MEG

Vi hadde en liten fest med gutta igår, og vår gode venn Dj Mula hadde kommet hele veien fra Gambia for å tilbringe kvelden med oss.

Gambia eller Gamlebyen… Husker ikke helt, men uansett opphav, så er denne mannen en vaskekte høvding- og knallhard partyløve!

Og snakk om partyløve. Her har dere selveste partyelgen!

Det blir ingen fest uten partyelgen, folkens!

Det ble ganske hett, og etter noen timer på dansegulvet, så trengte jeg en pause fra partyelgen. Det passet dermed ganske bra at Victor, verten, hadde et sånt gammelt skytespill. Jeg er veldig glad i skytespill, for jeg fikk aldri lov til å spille dem av Fattern da jeg var liten.

Grunnen til det, er at jeg ikke forstår forskjellen på data og mennesker åsånn. Det er alt for komplisert, og etter at jeg hadde drept femti ekte mennesker på tv`en, så prøvde jeg å skyte meg selv i hodet.

Men uansett hvor mye jeg prøvde, så gikk det ikke. Utrolig plagsomt, når du sitter der og SER at det går ann å skyte av hodet på de i spillet.

Av ren frustrasjon tok jeg på meg skoa, og stakk. Hjem.

Og like før jeg kom hjem, så fant jeg et stilas. Det var jo litt bra da! Altså… Jeg måtte jo klatre litt på stilaset!? Du kan ikke gå hjem og legge deg, uten å ha klatret litt på stilaset først?

Vel, i dette tilfellet, så ble jeg liksom tatt litt på fersken da jeg prøvde å dra meg opp på stilaset. Av to ungdommer som skulle hjem og spoone. Også hang jeg der da, mens de stod og så på meg. Også tenkte jeg at det egentlig var dritflaut å klatre på stilaset helt alene. Så nappet jeg litt i buksesmekken, slik at dem skulle tro at jeg hang i stilaset for å tisse. Så gikk jeg hjem. Kjapt. Og sov. Uten å ha klatret noe særlig i stilaset først.

Herregud, jeg er den største tapern på hele Briskeby, og det er Rambo helt enig i. Nå skal vi leke en lek sammen, som heter: Om- og gjøre, og skyte Halvor først!

Jeg tror-og håper at Rambo vinner.

17 kommentarer

Siste innlegg