RAMBO THE TIGER!

Jeg vet ikke om noen husker dette innlegget. Altså.. Det er to dager siden, men man vet jo aldri.

Uansett da. Det hele endte jo med at Rambo hadde gunnern i kjeften min. Jeg knep øynene sammen, og…

… Jeg husker ikke mer fra denne kvelden. Jeg husker faktisk ingenting fra de to siste dagene i det hele tatt, og de siste innleggene mine var jo i hvert fall ikke til noen hjelp. Det er kanskje de dummeste innleggene jeg har laget i hele mitt liv, og jeg har ikke grunnlag til karakter i norsk fra før av, engang!

Men poenget her er jo at jeg fortsatt var hjemme i leiligheten min. Hva skjedde liksom? Jeg trodde alle de nakne damene betydde at Rambo trykket på avtrekkern?

Luremus-drøm!!

Jeg snur meg rundt, og oppdaget hva som skulle vise seg å være tilfellet.

Ok. Rambo var mer interessert i tv`en, enn å skyte meg i hodet. Herregud, for en kjip katt! Også prøvde jeg å finne igjen gunnern. Dere kan jo bare gjette hvor DEN lå!

Jepp, i dass!

Jeg husker ikke hva jeg har gjort de siste dagene, men TRO meg… Kattedassen har jeg åpenbart ikke gjort noe med.

Det var sykt udigg og hente opp gunnern igjen. Den luktet liksom… Kattepiss- og bæsj. Skjønner`u?

Nei, jeg nekter å ha en slik slabbedask i sofaen hele dagen! Han har til-og med laget seg sin egen facebookprofil!

Så jeg bare: RAMBO!
Og han bare: HØØØ?

Og jeg bare: Rambo, nå skal det pokkern meg bli mann av deg!
Og han bare: Mjau?

Og dermed startet en lang og seriøs treningsøkt. Det var absolutt nødvendig! Heldigvis, så var det god kvalitetstid også. Rambo syntes faktisk det var gøy, og gjorde virkelig sitt aller beste!

(Ps: Hør hele låta, og se for deg Rambo gå løs på en boksepute åsånn. It`s worth it!)

Det var en deilig følelse og endelig kunne lene seg tilbake og nyte utsikten av Rambo, mens han brutalt tok kverken på en liten frekkas som hadde sneket seg inn verandadøren.

Katten mine er ingen pingle lenger!

Faktisk, så klarer ikke Rambo å gå et eneste sted lenger, uten gunner. Han sover med gunnern i fanget liksom!

Nei, jeg føler ingen trang for å skyte av meg hodet, alikevel. Jeg skal bruke tiden på å trene katten min i steden! Han skal nemlig bli en ekte drapsmaskin. SKJØNNER`U ELLER, forbanna dumme FROSK!?

Jeg digger katten min.

Og siden han har vært så flink, så har vi funnet en ordning på tv- og facebook bruken. Legg til Rambo på facebook! Han kan leies inn som bodyguard, stripper og partystarter!

… Mot penger, såklart. God natt.

32 kommentarer

Siste innlegg