WAKA WAKA

For en sang… Jeg hørte den ÈN gang for noen uker siden, og har siden den gang hatt en konstant Shakira-konsert i hodet mitt. Det er irriterende, men kun fordi jeg har lyst til å spoone med Shakira. <3

Men uansett da!

Den siste tiden. Hmm…

Jeg har begynt på skole igjen. Etter SEKS år. Fadderuka har vært sinnsykt kostbar, men jeg har møtt masse nye mennesker, og jeg tror alle jentene på skolen har kysset meg på kinnet. På oppfordring så klart.

Vi har hengt i parken, og spilt elektrobowling på Hard Rock. En av dagene ble jeg også bedt om å møte opp på Kaia som sjørøver.

Skjegget er ekte, forresten.

Det var en svært vellykket kveld, og etter å ha fektet med denne flotte pirat-babe`en, så fortalte jeg hele klassen om mitt elsk til seriemordere. Fantastisk!

Skjegget forsvant, men jeg hadde skrevet navnet mitt på det, så forhåpentligvis dukker det opp i postkassa.

Så drakk vi weissbeer på Forest and Brown.

Og så testet vi om de nye IKEA-glassene mine faktisk er i stand til å romme en hel glasspils.

Maskaraen min sitter fortsatt fast, forresten. Aner ikke hvordan man tar den bort…

Utover det, så har jeg rukket en og annen byvandring. Her er vi vitne til arrestasjonen av en dame, som tydeligvis har stjålet to barn.

Det var ikke særlig hyggelig gjort…

Jeg har hengt på resturant. Legg merke til at det kjører en båt på veien bak meg.

Også har jeg funnet en restaurant som jeg ALDRI skal spise på.

Rambo har hatt besøk av Linnea og Gandalf. Han har visst et slags trekant-forhold på gang.

Og så dro jeg på party.

Husker ikke helt hva som skjedde denne kvelden, men jeg er ganske sikker på at jeg spoona med et tre i slottsparken.

Jeg har dekorert skrivebordet mitt da!

Og så har spiste jeg pizza hos Ove og Siri.

Skjønner ikke hvorfor de lar meg komme på besøk. Jeg hadde ALDRI invitert meg selv.

Karoline oppdaget plutselig en film på youtube.

Og jeg bare: Hææ? Er`e denne du mener?

Fattern har feiret 50-årsdagen sin. Jeg holdt min første ordentlige tale, og fikk hele familien til å grine. Jeg tror jeg har skadet dem. Dessuten, så har jeg vært sykt uheldig… Først, så døde det ene kameraet mitt.

Ikke så rart egentlig, med tanke på all den grusomheten jeg har utsatt det for, men så døde jo plutselig mobilen min også!

Det var litt kjipere, for der lå liksom hundrevis av tanker og ideer lagret. Helt idiotisk å lagre dem der, men hvem har man tid til å skrive over hundrevis av tekstmeldinger? Ok, jeg har jo egentlig hatt tid til det i hele år, men altså… Jeg er jo så sinnsykt tiltaksløs. Kunne ikke bare den helvettes mobilen ha gjort det av seg selv? Damn… Teknologi, where art thou?

Og snakk om teknologi. Her er den nye telefonen min. Jeg tror den er ti år gammel.

Hva med dere selv? Har det skjedd noe sykt fett i det siste? Jeg får nesten dårlig samvittighet av å se hvor mange som har begynt å henge her inne…

34 kommentarer
    1. Kjære halvor.
      jeg har fått et nytt liv etter mamman min ba meg begynne å lese bloggen din.
      De siste skole dagene mine har jeg nemlig gått til og lese bloggen din.
      looking forward to my new life.

    2. Kjære Halvor.
      Jeg synes du skal mekke deg ett fett deksel til mobilen din siden det er en sånn du kan lage egene deksler til 🙂

    3. Jeg har drukket meg full på rødvin, så har jeg spist meg rund på smågodt. Og så sjekket jeg noe morsomt på facebook, og da så jeg tilfeldigvis at du har to fellesvenner av meg. Skummelt. Veldig skummelt.

    4. prisløst med damen som stjeler barn. men det er jo helt tydelig at moren deres sniker seg vekk litt lenger unna i bildet. jeg dro denne parallellen da jeg oppdaget at både mor-som-sniker-seg-vekk og blondt-guttebarn har stripete gensere. og stripete gensere er det vel INGEN som bruker for tiden? så da må de være i slekt. tror jeg. men det jeg lurte på var hvorfor du ikke forhandlet med henne? ettersom du skryter av at du kjøper og selger barn, mener jeg. dette måtte jo være en ypperlig sjanse?

    5. Kjære Halvor.
      Mobilen er så til de grader utdatert. Du må absolutt skaffe deg en touch-screen for å følge med i tiden. Men bare ikke følg massene og gå for en iPhone. Haha. PS: touch-screen er kjempemorsomt, fordi man MÅ se på skjermen når man skriver meldingen. Jej.
      Forresten, når du filmer og legger ut, bruker du et videokamera eller vanlig kamera? Vel, nå er jo kameraet ditt dødt. Har du nytt kanskje?
      For min del har det ikke skjedd så mye sykt spennende. Bare en fyr som prøvde å stjele hatten min på byen på lørdag. Det skjer minst ÉN gang i løpet av en kveld ute med hatt. Jeg skjønner nå hvor uttrykket “hold på hatten” kommer fra.

    6. SV: Android is the best! No pressure… Men av linken du ga meg tror jeg sånn halvveis vi er enig der 😉
      Ps: Sørg for å få tilbake kamera fra den som har lånt det litt for lenge. NÅ trenger du det virkelig! Bytt det heller i noe dårlig du har liggende 🙂

    7. Kjære Halvor….. Du er seriøst syyyyk. Tenker det ikke tar lang tid før Rambo blir vergen din. “Kom igjen gutt, nå er det natt og vi skal ut og fange mus!”

    8. Kjære Halvor. Du er fremdeles sykt pen, sterk og kul. Og ganske greit kjekk da. I det siste har jeg sittet og ventet på nye innlegg på denne hjemmesiden din som liksom oppdateres dritofte(!?), men kommet frem til at du er fet uansett hvor ofte du skriver, liksom. Den videoen med hun dama dødda meg litt da, det må jeg si… Men du! Hva synes pappaen din om kommentarene til bursdagen hans? 🙂 Du er tøff.

    9. Florina:

      Hey Florina:)

      Du vet, jeg har så heftig konsentrasjonsvikt, så det er litt viktig for meg å komme ordentlig inn i skole-rytmen først. Har flere innlegg, som ligger på vent for å fullføres:) Og, ja. Du har selvsagt rett. Jeg er fet uansett!

      Fattern ble dritglad. Han sa til meg på lørdag, da vi feiret bursdagen, at han skal skrive en takk-kommentar. Skal sies at fattern er litt tiltaksløs, han også, men det skjer sikkert. Om et år eller to…

      (Y)

    10. KJÆRE HALVOR! 😀
      Bloggen din er kul! Og du og! Din sterke pening! xD
      Også er du så morsom at du er helt skjønn!
      Leit at mobilen og kameraet ditt gikk i stykker da. Vi sørger med deg, alle sammen!
      Nederst på den plakaten på resturanten er en fisk. Men det rett over fisken? D: Er det troll eller det avkappede hodet til en bjørn? ;__; Ikke rart at du ble skeptisk til den serveringen, nei… 🙁
      Skrivebordet ditt vart jo ganske stilig det, forresten! 😀
      Ser ut som du har hatt det ganske moro i det siste. Det er bra vettu!
      Takk for meg for nå. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg