LØRENSKOG.

Men hey! Nevnte jeg forresten hva vi gjorde i Lørenskog, her om dagen?

Jeg vet at jeg ikke nevnte hva jeg gjorde i Lørenskog, her om dagen. Det var et retorisk spørsmål. Også er det første gang jeg skriver “retorisk spørsmål”, forresten. Brukte jeg det riktig?

Anyway. Som man kan se i den siste filmen min, så råna vi en tur til Lørenskog. For å spise burger.

Se! Jeg bestiller burger. Dama bak kassa var… Svensk. Selv i Lørenskog.

Mens jeg ventet på burgeren min, så ble jeg overtalt til å bestille en septiktank.

Jeg trenger egentlig ikke en septiktank, men… Hvem vet. Plutselig spør naboen om å låne en, og da er det kult å kunne imponere.

Jeg feiret septikkjøpet med litt champagne… Brus.

Så kom endelig maten. Tenkte å endelig gjøre en forandring i matvanene mine, så jeg bestilte burger i stedet for pizza.

Ser dere krydderet? Vel, regler er til for å brytes, så vi tok den med til bordet alikevel.

Å, herregud. Vi krydrer burgeren med krydderet!

Er det sånn at vi ikke kommer inn i USA nå? Vel, jeg bryr meg ikke. Vil ikke dra dit, uansett. Vil til Drammen.

Drammen<3

Men uansett, da.

Etter å ha spist burger, så dro vi til Elkjøp for å ta bilder i heisen.

Og kjøpe en ny tv. Nå har jeg ikke plass til stue i stua mi lenger.

Jeg tok et siste bilde fra Lørenskog, før alle tv’ene prøvde å angripe meg med glodvarme spyd.

Og da snakker jeg ikke om sånne små spyd, men sånne store ridderspyd. Sånne som ridderne bruker når de rir mot hverandre kjempefort. Sykt noia.

Så… Jeg dro hjem. Ventet på septiktanken min. Jeg har fått varsel om brevpostsending, men har ikke tid til å hente den før på Lørdag! Ååå, håper det er septiktanken min. Da skal skal jeg ha den med ut på byen! <3

Ja, også har jeg fått bart, da.

24 kommentarer

Siste innlegg