Ute på prøve!

Folkens! På grunn av god oppførsel, så slapp jeg ut av fengsel etter knapt en uke!

Neida.

Jeg har selvsagt ikke vært i fengsel. Eller… Hvor selvsagt det er, vet jeg ikke. Hadde det vært opp til meg, så skulle jeg ha sperret meg selv inne for lenge siden! Men det er ikke opp til meg, og jeg har vært fri som en fugl siden dagen jeg lærte meg å gå (Omtrent fire år siden). Det skal mye til for at jeg havner i fengsel, til tross for at Halden kjører en mye høyere standard enn hotellet jeg har bodd på den siste uka.

Jepp. Jeg har vært på ferie.

Nei, dette ser ikke ut som Halden, folkens. Noen ideer om hvor jeg har gjemt meg? Jeg vet i hvert fall om NOEN som har fått nye klær!

Foreløpig, så har jeg verken film eller bilder fra den siste uka mi, og oppfordrer dere til å være mer kreative i mitt forrige innlegg. Kanskje det er ønsket litt livshistorie, rare bilder, hjernetømming eller eventyr basert på et ord- et navn- eller en setning? Trykk HER og gi meg noe å lene hjernen min på, så kommer jeg sterkere tilbake neste gang.

Hmm… Klem?

17 kommentarer
    1. Kjære Halvor.
      Ba ikke personellet deg om å skru av electronical devices ved takeoff? :OOOO pøbel!!
      btw du er pen sterk og kul… å jeg har halvorinspirert videoblogg på sia mi! takk for en god idé eller idè

    2. Kjære Halvor.. Håper du hadde en fin ferie hvor enn du nå var.. Dette bilder viser nok en gang dine store muskler og det utstråler kulhet og penhet!

    3. Liar. Jeg VET at du var i fengsel. Det forklarer hatet ditt mot USA i de forrige innleggene FØR “Jeg skal i fengsel” -innlegget; alle vet at man ikke kan dra til USA hvis man har prikk på rullebladet og du tenkte vel noe sånn som at “bedre å LATE som jeg ikke vil dit, sånn at det ikke virker som om derper meg at jeg egentlig vil!”
      OG, vet du at jeg har gått rundt denne siste uken og tenkt at “fy søren, tenk at han fyren med den rare hjemmesiden er i fengsel!!” Hadde til og med en drøm om hvordan du hadde det der, og at du fikk lov til å oppdatere hjemmesiden din. Stoler ikke på deg mer!

    4. Kjære Halvor. Dette var ikke morsomt engang. Jeg har refresha bloggen din som en gal den siste uka og vært helt ute av meg med tanke på at tidenes kuleste blogger plutselig var satt i fengsel.
      Fantastisk å ha deg tilbake, ukriminell og greier, så hold deg til norsk lov og blogg som aldri før!

    5. Kjære Halvor…
      Selvom du er sykt pen, sykt sterk og sykt kul, så er jeg kjempesint nå…
      For jeg var sikker på at du var kommet i fengsel på grunn av alle bildene av jenterumper du har publisert…Og jeg var såå bekymra og i denne annledning har jeg skrevet ett lite dikt i til deg.
      Kjære Halvor,
      nå mener jeg alvor,
      fengsel er ikke noe gøy,
      du sover faktisk på en madrass av høy…
      Og ikke snakk om at du får bli høy,
      ja du får bare sove i din lusne køy..
      Så her satt jeg, trist og fortvila,
      Jeg skulle springe, men brukte tre timer på mila.
      Det eneste du gjorde var å chille med 10 000 fots klubben,
      men jeg satt her hjemme, trøstespiste og ble lubben.
      Nei nå får det være nok,
      jeg skaffer meg en stokk.
      Stikker den i din mest sannsynligvis solbrune kropp,
      og håper på at du ikke får blodpropp…
      Uansett er jeg kjempesint,
      Kanskje det hjelper med ett par shot av absint.
      Ikke gidd å jug

    6. jeg måtte nøye meg med 2 leiefilmer og masse vas for å prøve å underholde meg selv siden du uteble med ditt åsyn :p meeeen det gikk jo greit siden det var skrekkfilm :p halloween på halloween :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg