F*** GOOGLE, ASK ME.

For det første. Det er dødsviktig for meg, at fuglen til Linnea heter Undulaten Halvor. Dødsviktig! Bare hør starten på denne låta.



Skjønner dere? Gjør meg en tjeneste, og be henne om å kalle den for Undulaten Halvor.

Takk.

Kapittel 1 – Ferien til Halden.

Jeg har aldri hatt stort til overs for norske myndigheter og autoriteter. Jeg eier svært lite- eller ingen respekt for disse, og har dermed lite behov for å følge deres reglement. Dette er jo selvsagt ingen fordel, men for meg er det et prinsipp, og ingen skal fortelle meg hva jeg skal gjøre.

Dette betyr ikke at jeg er en kriminell drittsekk. Jeg er ikke voldelig (nesten), jeg stjeler ikke (bare litt), og jeg bruker ikke dop (men drikker hver dag).

Alikevel, så finnes det en rekke grunner, som kan bidra til problemer og klammeri med de menneskene jeg liker minst. Det er for eksempel ikke populært å ytre meningene sine for politiet klokken 03:30 søndag morgen. Det er ikke populært å sende konvolutter med hvitt pulver til ymse politikere. Det er ikke populært å kjøre bil uten lappen, og det er ikke populært å late som man er sin egen far, for å slippe unna med en advarsel.

Jeg er ikke spesielt populær…

Den neste måneden, fra- og med i morgen, så kommer jeg til å være innsatt ved Halden fengsel. Bare det beste for kongen, sant? Jeg synes ikke det er krise i det hele tatt. Jeg gleder meg faktisk til å oppleve noe nytt, bli kjent med nye inspirerende mennesker, og spise gratis mat på statens regning. Om jeg får lov, så kanskje jeg til- og med får lov til å oppdatere hjemmesiden min!

Kapittel 2 – Spørsmålsrunden.

Uansett, da. Vi må jo holde hjemmesideaktiviteten oppe. Jeg prøver jo å holde meg unna den klassiske mainstream-bloggemalen, men en ny spørsmålsrunde vil være et ålreit tiltak å komme tilbake til. Både for hjemmesiden, og meg selv. Jeg er jo ikke flink til å stille meg selv viktige spørsmål. Alt skjer spontant.

Om dere lurer på noe, helst utenom oppholdet, så fyr løs. Også setter jeg selvsagt tommelen i været for kreativiteten. Da har jeg noe å glede meg til også, eller kanskje jeg burde grue meg?

– Tidligere spørsmålsrunde: THEM ANSWERZ. (Jeg glemte å gi bort singleten, forresten. Anybody?)
– Og for dere som er fyllesyke, men ikke gidder å se på mtv: ETT ÅR MED HJEMMESIDE.
Rambo har også spørsmålsrunde forresten. Han svarer  på alt, sier han. Sprø type, veit jeg.

Kom med noen gode spørsmål, og ønsk meg lykke til, så sees vi igjen før dere vet ordet av det!

Halvor.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg