Bitt av Charlie!

La meg starte med å si at jeg har endelig fått sendt avgårde den gamle singleten min. STINE var den “heldige” utvalgte, selv om jeg vet at jeg lovet den bort til hundre andre også. Jeg er et rotehue, men hey! Jeg kan godt sende dere brev uansett, jeg! Send meg adressa di på mail, så kanskje du får en overraskelse i posten. Jeg har ikke bedre ting å bedrive tiden min til uansett. Eller. Jo, det har jeg, men det er mye morsommere å sende brev. Akkurat som i gamledager, da man fikk brevvenner via Tom og Jerry bladet.

I går skulle jeg egentlig skrive et filmmanus. Lekse fra øverste hold, og alt skal være ferdig til i morgen. Jeg hadde slitt med manuset i en uke allerede, og tenkte at det ville gå litt raskere i svingene om jeg bare tok meg litt vin. Dessuten skulle jeg jo på konsert samme kveld, så det ville jo vært en super måte og kombinere vors- og lekser samtidig.

Så det ble vin, da.

Henger ikke vinposen min fint?

Det ble brått ganske mye vin, og ganske lite manus. Deretter stakk jeg og Christian på byen, og fikk med oss Ill Bill, uteøl, partytrikken og en del “free stash”.

Jeg følte meg sykt smart i dag tidlig…

19 kommentarer

Siste innlegg