5 SEC. FAME

For èn måned siden, i DETTE innlegget, så skrev jeg om debuten min innen norsk film:

For litt siden, så spilte jeg inn de siste norske scenene til filmen jeg spiller hovedrollen i. Det er jo litt kult!
Den handler om partysvensker i Norge, og jeg måtte faktisk lære meg svensk for å kunne spille rollen. Eller. Svorsk, i hvert fall!

Jeg spiller en mann fra Småland, som har jobbet på Deli Deluca i Oslo i tre år. Sjefen hans vil ikke gi han kontrakt, og midt i kaoset flytter han på kollektiv med tidenes søteste Malmø-jente. Hun vil bo i Oslo, men helten vår sparer penger for å kunne bli bartender i Barcelona.

Deretter spurte jeg om noen ville bli med i en sekt. Det var ikke så mange som brydde seg om filmen, men sekten var det flere som ville være med i.

Men uansett. Nå er filmen endelig ferdig, og det var stor ståhei da lerretet ble skjøvet til side. På youtube for min del, da jeg må ha gått glipp av premierefesten.

Noen dere kjenner igjen, eller?

PS: Jeg vet at det må være litt rart at jeg plutselig har blitt filmstjerne, men jeg har ikke glemt deg! Selv om jeg kommer til å bruke solbriller når jeg går i Karl Johan, så nøler jeg ikke med å signere puppene dine om du spør pent!

17 kommentarer

Siste innlegg