Kistakramper – Roskilde 2011

Jeg har som mange sikkert har skjønt en større kjærlighet til Roskilde enn hva jeg har til de aller fleste mennesker, med unntak av meg selv og katten min, mye fordi Roskilde i seg selv ER en kjærlighet til mennesker. For meg er hele året kun en nedtelling til Roskilde, og når Roskilde er over begynner nedtellingen igjen. I skrivende stund er det 25 dager og 13 timer igjen.

Jeg har tidligere hatt min egen camp på Roskilde med et utvalg av alle jeg kjenner, men i år skal jeg bo på Coffin Camp; en camp som burde være velkjent for alle som har vært på Roskilde før.

Alle som bor i Coffin Camp er kjent for de røde datarock-draktene og i går kom Kvanneid og Christine, campens to viktigste elementer, med min egen datarock-drakt.

Jeg flyttet inn i de nye klærne med det samme. Så ble vi sittende å se på TV EKSTRA på VGTV, selv om jeg er litt snurt over ikke å være med selv.

Jeg har tenkt på Roskilde helt siden jeg kom hjem derfra i fjor, men det er først nå jeg har innsett at det knapt er 20 dager igjen til vi kjører nedover. I løpet av den siste uka har jeg begynt å gråte 3 ganger i glede over å snart tråkke rundt på verdens beste åker igjen. Det blir min fjerde Roskilde-sommer på rad.
 

Jeg skal skrive mer om Roskilde både her og på Blogit.no før jeg reiser. I mellomtiden anbefaler jeg alle som ikke er spedalske mammaklaskere å bestille en billett. Det er bare å spørre meg om det skulle være noen spørsmål.

Det bliver for vildt, mand!

19 kommentarer
    1. Uff, det er synd at jeg er en spedalsk mammaklasker, siden jeg er i Russland på det tidspunktet. Livet er hardt._.
      Btw du er awesome c:

    2. Herregud som jeg gleder meg. Roskilde er helt klart årets høydepunkt! Du får ta med deg Jayman og ta en tur bort i drammenscampen 😉

    3. Du er sterk, pen og kul og sånt, men ikke like god i dansk? Det heter jo ikke blir! Etter 4 somre på Roskilde burde du jo vite at det heter BLIVER!
      Bare så du vet det til neste gang du skal bruke det 🙂

    4. Fuck at jeg sitter fast med Hovebillett.. 2012 skal bli året jeg inntar Roskilde og får gjørme og crack opp til livmoren, jeg lover.

    5. Halla, lenge siden, vil bare meddele at CampMustache kommer til å ta turen innom bare for å hilse på deg, bart vil bli utdelt:)

    6. kjære Halvor! du er pen sterk og kul. men du er og litt frekk. hvorfor svarer du aldri min gode venn MARIT på om dere skal sove i telt sammen på roskilde? hun er pen, digg, har store pupper, er fra bergen og er villig. hallo?? svar daaa!!

    7. Kjære Halvor. Jeg gråter. Jeg gråter fordi dette skulle vært mitt fjerde år på roskilde, men jeg har kastet bort pengene mine på noe så unyttig som studier. Faen som jeg hater meg selv. Jeg ser helst at du ikke skriver noe mer om roskilde, fordi det sannsynligvis vil føre til at jeg legger meg ned i fosterstilling og dør.
      I sympati for meg ønsker jeg at du kjøper og nyter en chili con carne på eat beer på city centre west.

    8. siden jeg er en slags bortskjemt-mammaklasker, så skal jeg sove på pressecampen, nyte en digg dusj hver dag på et sted der det går ann å dusje, nyte at jeg ikke trenger å uroe meg for å bli trampet ned hvert andre sekund av grisemenn og andre ekle ting, nyte at jeg sover trygt i teltet mitt siden det er på et sikret område, men når man ser bortifra det så skal jeg jo på roskilde alikevel.
      er kanskje ikke så mammaklasker, kanskje ikke.
      kanskje.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg