BLOGGLISTEN #1 – Erica Mohn Kvam

Hvem bestemte egentlig at rosablogger kun skal leses av bik bok-shoppende småjenter fra Brummundal? Ingen. Det er ingen som har bestemt det – og med min nye spalte “BLOGGLISTEN” skal jeg gjøre en vurdering av toppbloggerne i forsøk på å åpne øynene til det potensielle rosablogglesermarkedet (menn og kvinner mellom 10 og 70) for å vise hvor flott en god rosablogg egentlig kan være.

Førstemann ut: Erica Mohn Kvam – bedre kjent som “L0VE“.

Erica er en 17 år gammel jente fra Trondheim som ligger omtrent syv timer fra Oslo med tog. (Med mindre toget er forsinket pga f.eks feil ved signalanlegget eller mangel på personell.) Jeg vil uansett si at togturen over Dombås er en fabelaktig utflukt som fint kan anbefales av undertegnede. Det tilbys også både varm drikke, snacks og noen av dagens aviser ombord på toget. (Med mindre det er tomt, men det har jeg personlig aldri opplevd.) Man kan også fly til Trondheim, men det koster nok noe mer. Det anbefales likevel å fly dersom man reiser til Trondheim ofte. Selv det oppfriskende synet av det beste norsk natur har å by på idet man suser over vidda med Dovrebanen kan bli kjedelig i lengden dersom man for eksempel bor i Trondheim og jobber i Oslo. (Noe som for øvrig er en veldig merkelig måte å jobbe på.) Mitt håp er at folk flest – i dagens velstandsnorge – kan få slippe å jobbe mer enn maks én time fra sitt bosted. Det er viktig å sette av tid til venner og familie også – man må ikke tillate at jobben tar over hele livet. Dessuten er det farlig for den psykiske helsa å sitte for mye i kø til og fra jobb. Det så jeg i en svært troferdig dokumentar som heter “Falling Down”.

Erica skriver i sin biografi at hun liker å blogge om hverdagen sin, tingene hun har kjøpt, hva hun tenker på, hvilke klær hun går med, hva slags produkter hun kan anbefale + noen videoer med jevne rykk og napp. Her er Erica hos sin vanlige frisør Daniel. Han sørger for å holde etterveksten under kontroll, mens Erica kan kose seg med internasjonale blader, kakao og brus.

Det er fint at Daniel passer på håret til Erica. Da jeg var 17 klipte jeg meg fast hos en 80 år gammel dansk mann med tenner i hele ansiktet som jobbet på “Askerfrisørene”. Jeg tror han klippet seg selv også. Og at han nesten var blind, for han myste hele tiden og klippet alltid håret mitt skrått. Veldig trivelig danske altså, men han var ingen god frisør – det må sies. Det var nok mest fordi Fattern alltid gikk til han at jeg også endte opp med å gjøre det. Dessuten kostet det jo bare 150 kroner. Jeg har virkelig ingenting imot dansker, altså! Jeg har faktisk besøkt rødpølsene på andre siden av Skagerrak med jevne mellomrom helt siden jeg var barn. Tidvis har det forekommet at jeg har tatt turen til Danmark hele to-tre ganger i året. Jeg har alltid forbundet dansker med noe “annet” enn nordmenn. De er så blide. Om du ser bort fra de unge danskene som banker meg opp i drømmene mine, da. Jeg forstår ikke hva det kommer av, men HVER eneste natt de siste månedene får jeg bank av tre danske hooligans på en dårlig fest i Drammen. Det tar lang tid før jeg våkner av de innbilte smertene også, så når jeg først våkner av marerittet føler jeg meg mørbanket i hjernen som har utviklet seg til bli psykiske sår i sjela mi – og masse elveblest. (Hudsykdom som kommer og går basert på f.eks stress og mareritt.) Jeg er jo en liten fyr fra før av, og hadde sikkert slitt nok med å forsvare meg mot én av dem. Når de da er tre stykker er det ikke rart at jeg sliter med å forsvare meg. Akkurat det synes jeg er litt dårlig gjort av danskene, faktisk. De burde holde seg for gode til å oppføre seg sånn når det kommer til andre folks drømmer.

Nylig fikk Erica konstatert syssesyken. Eller “Mononumleose” som det heter på fagterm (red. anm: slang for “fagterminologi” som betyr at det er den korrekte betegnelsen for sjukdommen Erica har fått). Det var synd, men forhåpentligvis er mandlene litt mindre hovne nå, og da blir det hjemmelaget pizza. Erica elsker hjemmelaget pizza. Nam!

Erica må drikke vann selv om det gjør vondt. Hun tenker selv at dette er hennes wake up-call for å huske å drikke mer vann, også når hun er kyssesykefrisk. 

Jeg har faktisk aldri hatt kyssesyke før. I hvert fall ikke merkbart. Jeg vet ikke om det er fordi jeg klina lite i ungdommen (les: ingenting) eller at jeg har hatt infeksjonen uten å få symptomer. Eller om jeg nå bare går og venter på at denne agressive virusinfeksjonen skal slå meg i eldre alder. Da er den også farligere. Faktum så føler jeg meg litt kyssesyk nå. Nevnte jeg at jeg er hypokonder? Hvis jeg dør av kyssesyke i dag, og dette er mitt siste innlegg på hjemmesiden, så håper jeg dere husker meg som en fyr som i det minste kan den faglige terminologien på sykdommer, hadde et godt forhold til dansker, og som kunne litt om Dovrebanen. En herlig tur over vidda, det. Anbefales alle – med mindre dere blir holdt i karantene og dermed må holde sengen. Husk å drikke nok vann i det minste! Er det noe vi har lært av Erica Mohn Kvam så er det i hvert fall det! Du er en klok, ung pike, Erica.

Erica har noen gode venninner og de har vært på tur til NYC (fancy forkortelse for New York City som vestlige turister ELSKER å bruke så ofte de kan) sammen. Her er en kollasj.

Alle bildene herfra og opp er lånt av Erica Mohn Kvam. Takk for lånet!

Bestejentene koste seg med fashion, Starbucks og sånne ting. Jeg var faktisk en tur over til det svære eplet på samme tidspunkt, men vi støtte dessverre aldri på hverandre. Det skal nemlig litt til i millionbyen som aldri sover. (Enorm by. Det er ikke bare en skrøner fra folk som har vært der.) Jeg møtte for eksempel et ekorn i Central Park. Dagen etter prøvde jeg å finne igjen ekornet for å invitere han med på en iskrem. Jeg hadde ikke sjans til å finne han. Men jeg koste meg likevel, og var selv innom Starbucks (en kafé som selger kaffe) opptil flere ganger iløpet av oppholdet. Det skal dog nevnes at jeg og min reisepartner, Anders Nilsen fra Stavanger (Norges tredje største by – veldig fin tur med både tog og fly fra Oslo), hadde størst interesse av å prøve ut NYCs store utvalg av fastfood-restauranter. Jeg skal fortelle mer om det senere. (Med mindre jeg dør av Mononukleose i løpet av kvelden, da.) Virkelig noe å glede seg til! Mitt innlegg om turen til New York – og at de finner kuren for kreft.

Alt dette oppsummert vil jeg si at bloggen til Erica er svært lærerik, full av farger og personlighet. Man sitter igjen med et inntrykk av at Erica er en ålreit jente, og jeg kan ikke gjøre annet enn å gi bloggen en sekser på terningen. Så vil jeg ønske henne god bedring med sin kyssesyke, og lykke til i fremtiden. Hilsen Halvor.

gnRdF0t5Qt

Kom med tips til hvem jeg kan vurdere neste gang. Føler jeg har evnen til å holde meg saklig og poengtert når det kommer til vurderinger og anbefalinger av rosablogger.
108 kommentarer
    1. Aaah DU, ass. Finnes bare en av deg. Hele topplista passer jo inn i den beskrivelsen her, hvis du bare varierer navnet og ser bortifra kyssesyken. Men ta nr 13, da. (Orker ikke sjekke hvem det er – skal sjekke inn og ut å fly…) Ju råck my sock!

    2. Kjære halvor, du er så utrolig pen,sterk og kul. Jeg syns dette er en fabelaktig tekst og jeg digger både den og deg.
      Syns du skal vurdere annais jeg:-)

    3. Har ikke ord for hvor saklig jeg syntes du holdt deg. Fantastisk lesing. Fint tiltak, du kan være dristig og vurdere rannveig heitmann.

    4. Kjære Halvor. Spør du meg så er du pen,sterk OG kul. ok?
      Skriv om Badendyck. Hun trener og går naken i eget hjem, uten å tenke på at folk ser rett inn. Hørte det fra en kompis ass.
      Cool

    5. Kjære Halvor!
      Dette var morsomt å lese. Jeg synes forresten at du skal anmelde en blogg som heter http://www.andreakunz.blogg.no . Hun skriver sarkastisk og fantastisk morsomt om hennes utvekslingsår i Frankrike boende hos sine to homofile vertsfedre. Ta en tur innom. Hun er forresten også å finne i et instagrambilde som du la ut fra Hove i sommer.
      Hilsen Une
      Forresten så er du pen, sterk og kul

    6. Kjære Halvor,
      Jeg hadde tenkt svært bra om deg visst du valgte annais.blogg.no (merk:videoene hennes spesielt) som BLOGGLISTEN #2. Dette fordi du virker så søt og grei og kul og pen og ikke minst sterk. Jeg håper du tar min kommentar med i betraktningen når du skal gjøre det vansklige valge ditt. Jeg vil også si meg enig om at turen til Dombås er usedvanlig vakker.
      Med vennlig hilsen
      AB.

    7. (Kjære Halvor) Siden man ikke trenger så meget med ord for å gjenfortelle rosabloggene på blogg.no, må jeg si du på veldig fint vis har klart kunsten å utbrodere.
      – L

    8. Kjære Halvor!
      Kan du vurdere Sophie Elise neste gang?
      Syntes du er saklig og flink, godt jobbet.
      Mvh Meg! 😀

    9. Stakkars deg.. Har ikke annet å gjøre enn å prøve å være morsom ved å lattelig gjøre en vellykket og verdens fineste person (noe som du aldri vil bli vel og merke) Jævla naver, jeg har et spørsmål, hvor fikk du kallenavnet “Kong”halvor fra? Du kan ikke bare sette på konge fordi du er pekk hærslig og tror du er helt konge:))) Din hårete lille ape, Mongohalvor passer bedre.
      PS. Skjønner godt at ingen klina med deg i ungdomstida 😉

    10. TONE JULSRUD: Hei, dette er ikke latterliggjøring. Det er et innlegg som tilsynelatende handler om én ting, men så handler det ikke om den tingen i det hele tatt. Det er et humorgrep jeg tenker å bruke. De fleste skjønner det. Dessuten naver jeg ikke – og har klina massevis opp gjennom. Karakterbygging kalles det jeg driver med her. Men kul kommentar – du er sikkert en av de kule i klassen.

      Et lite tips mens jeg har deg her! Husk at navnet ditt kan googles. Du skaper veldig dårlig reklame for deg selv.

    11. jiggah: 90% av de som kommenterer gjør det. De dekker omtrent 0,5% av de som faktisk leser – og av de som faktisk leser er jeg ganske trygg på at flesteparten forstår ironi, sarkasme og humor. Ellers har vi et stort samfunnsproblem i vente. Kul header, btw

    12. Kjære Halvor.
      Først og fremst må jeg bare kommentere hvor eksepsjonelt flink du er til å legge TID i vurderingene dine. Du gjør det av HJERTET, du er ÆRLIG, og sist men ikke minst: du er SAKLIG. Dessuten er det revolusjonerende innlegg du poster – rett og slett.
      EH VEL – nå skal jeg ikke ljuge her. Hadde vært fett om du tok min blogg hehehohohihi (når du analyserer setningen med tanke på at jeg begynte dette avsnittet med “EH VEL”, indikerer ikke det da at jeg er en ekstremt rosablogger? Ehhh? Dessuten endte jeg andre setning i denne paragrafen, rett før denne ekstremt lange parantesen, med å si “hehehohohihi”. Dette gjorde jeg med dyp tanke på å unngå en ekstremt klein situasjon, når du ber om kjente rosabloggere du kan vurdere… Så nevner jeg min lille blogg. Men vi later som om det ikke var flaut. Vi lager en stor herlig, varm, svevende (med partikler og neutroner som er sterke nok til å holde oss oppe, slik at vi ikke detter, slik at vi kan være PÅ skyene i timesvis og bare tenke på glade og gode ting, slik at vi blir glade. Merker du at dette er en parentes INNI en annen parentes? Er det i det hele tatt grammatisk lov? Vel – la oss bare si at det er en metafor for meg og min ville blogg) så lang parentes, eller hva? Er jeg den eneste som hvisker inni hodet mitt når jeg skriver og/eller leser en parentes?)
      Igjen vil jeg komplementere deg – du er så ufattelig pen, sterk og kul. Helt in-sane. In-sane, sier jeg.

    13. JULLLLLSRUD: Tørk av deg den ande-munnen din før du snakker. Capisce ?
      Og de fleste som ikke er helt brød forstår at dette er tulllllll. 🙂

    14. Kjære, pene, sterke, superkule Halvor!
      Først må jeg si at dette er en voldsomt bra idé. Lag et innlegg om Stina.blogg.no, og fremtiden vil bringe deg hell og lykke.
      ILU og masse sånt. Lykke til.

    15. håper du har rett, men jeg blir alltid smålig bekymret når jeg leser kommentarene på innleggene dine
      og ikr, ikke like fet som leggen din tho!

    16. dette gjør meg litt irritert. Jenta er 17 år og skriver om sitt daglige liv og folk som deg klarer ikke å gjøre annet enn å narre. Erica er perfekt på alle måter. Tenk om noen hadde skrevet slikt om deg, du hadde helt sikkert ikke godtatt det. Håper for din del at du har spørt Erica om lov til dette.

    17. HAHAHA helene: han gjør ikke narr av henne! han legger bare til litt humor, fordi det er greia hans. Ikke ta dette så alvorlig nå da. Erica tar nok ikke skade av dette ettersom at Halvor bare har sagt fine ting om henne.

    18. Helene: Jeg forstår ikke hva du snakker om. Jeg nevner et navn på en person som har 20 000 lesere om dagen, i et innlegg som egentlig ikke handler om henne, også skal du vri på det til å bli noe annet? Erica er sikkert helt fantastisk! Aldri sagt noe annet. Faktum håper jeg hun synes det er kult at jeg har brukt hennes navn som stolpe på dette innlegget. Hadde noen skrevet “slik” om meg hadde jeg blitt beæret. Så cut the bullshit. Ikke gjør deg selv dummere – og les innleggene mine med den fjasete sofakrok-stemmen de er skrevet med.

    19. Fantastisk. Rett og slett fantastisk.
      Jeg håper du ikke dør av mononukleose (i motsetning til deg er jeg ikke så flink til å huske slike medisinske terminologier, så jeg brukte klipp og lim), for dette er en serie jeg ser frem til å lese mer av.

    20. Hei Halvor. Husker du meg? Jeg husker deg, Nei, nok om meg. La oss snakke litt om deg
      Kva syns du om meg?
      For det er ikkje sikkert du har tenkt på meg
      Like ofte som eg har tenkt på deg
      Har du tenkt på det?
      …Ojsan, der sporet jeg av.(Kaizers)
      *rygger, bytter spor*
      Jeg er litt beæret over å være en av de 0,5% som faktisk leser og kommenterer(ikke alltid sistnevnte, men ofte). Og som den lesehesten(ikke egentlig) jeg er, så har jeg også lest alle kommentarene. Det er morsomt å lese alle som liksom skal stå opp for (husker ikke navn) og kaller deg “Din hårete lille ape” og “Mongohalvor”.
      Jeg vil også benytte muligheten til å fortelle deg om at jeg opprettet blogg idag. (flaut) Ble inspirert av deg, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Den er mest for meg, men jeg hadde satt enorm pris på om du kunne gitt meg noen tips eller retningslinjer!

    21. Syntes du var morsom helt til jeg leste dette innlegget om venninna mi. Det er sikkert en del som finner det morsome i dette innlegget, det gjør ikke jeg. Vet ikke jeg, men synes du kanskje kunne spart morsomheten din på noe annet og hvertfall ikke på personer. Og Erica er iallefall ikke av den type toppblogger som har provosert med noe, så skjønner ikke helt hvorfor du valgt ut henne heller..

    22. Helt utrolig hvordan blogglesere (blant mange andre) går i full defense-mode umiddelbart, og tilsynelatende så vidt sneier innom selve innlegget før de fyker inn i lange meldinger preget av forsvaring av personen det gjelder, men for det meste personangrep rettet mot skribenten av den (svært tydelige) sarkastiske artikkelen.

    23. TONE JULSRUD: Det var helt tilfeldig at jeg valgte venninnen din – det er synd at du blir så såret av det, men jeg plukket bloggen vilkårlig ut fra toppen av topplisten – det blir med andre ord kjempespennende å se hvilken offentlig toppbloggerkjendis jeg baserer fjas på neste gang. Ikke la deg provosere så lett av hva som helst, Tone. Her er alle venner.

    24. Haha jeg digger deg alt for mye! Jeg elsker måten du skriver på. Du burde skive en bok, en eller annen gang.. Jeg hadde ihvertfall kjøpt den! 🙂

    25. Kjære Halvor, la meg bare starte med å si at jeg elsker deg, og forstår ikke hvorfor du ikke er ” BLOGGLISTEN #1″. Du er det jeg kaller et lyspunkt i hverdagen, og du minner meg litt om storesøstra til venninna mi Amanda, og jeg elsker henne også. Har en wibe av at du vet hvem jeg snakker om; Lyder Andréa Myrslo kjent? (hei folkens steinkjer e bæst)
      Anyways, Enkelte må man jo nesten bare le litt medlidende av, men jeg må si mongohalvor bare slo an litt altså? Hadde jeg fremdeles hatt blogg og noen hadde kalt meg mongoSilje ville jeg jo faktisk bare ha lett til jeg hadde begynt å gråte fordi mongo er et så utrolig morsomt ord, er du ikke enig?
      Synes forresten det var litt trist at du valgte å trakkasere, henge ut og ødelegge Erica Kvam, sier meg helt enig i ALT frk. Julsrud sier :/

    26. Kjære halvor. Jeg vil at du skal ta Sophieelise neste gang 🙂 ps. du er utrolig pen, sterk og kul!! hils rambo og si jeg er hans største fan.

    27. Du er åpenbart en smart person med stor kapasitet, Halvor. Skjønner ikke hvorfor du bruker den den store kapasiteten din til å rakke ned på alle og enhver i samfunnet. Ikke kom å si at dette ikke er å gjøre narr av, det er bare retorikk.
      Har sett deg litt rundt på nettet og du rakker bare ned på andre. Syns du burde rette oppmerksomheten mot å heller være imøtekommende og hyggelig. Forsøke å forstå andre istede for å mene at de ikke kjenner seg selv. Det er ikke like lett for alle å bli kjent med seg selv. Selv om alle folk ser like ut idag, må du huske at alle bare prøver sitt beste. Ingen er ekspert på sitt eget liv som enselv. Forresten ikke rart at alle tar ting personlig som du skriver på twitter når du går rundt gjør narr av og støter folk som dette.
      Jeg syns forresten dette var morsomt, du er flink på satire. Men likevel, ikke vær en drittsekk.

    28. Anonym: hei anonym. Du er 0 teferanser å hinte til, så jeg skjønner ikke hva 90% av det du skrev er basert på. DU er den som bruker retorikk her – ved å si at jeg rakker ned på alt og alle, for det vet alle at er tull. Det eneste du sier tydelig er at du synes dette innlegget var morsomt. Takk.

    29. Har du elitesingles-reklame på siden din!? Eller er det bare Google som har skjønt hvor trist livet mitt er prøver å få det på rett kjøl igjen?

    30. Hei, Halvor.
      Jeg synes dette innlegget var veldig underholdene og morsomt.
      Du er en tøff, flott, grei, snill og forøvrig søt kar.
      Ha en ellers kjekk dag.
      Hade.

    31. Artig at frøken Julsrud likte bloggen din helt frem til nå, når du hele veien har brukt denne formen for humor angående flere “enkeltpersoner”. Det er vel ikke så enkelt for alle å henge med – men desto enklere å bli provosert. Hadde dette innlegget gått ut i fra en ikke navngitt, typisk rosablogger-mal, ville bloggen som er nevnt likevel vært innen kategorien. Men det er jo aldri gøy når man føler seg truffet fordi man ikke greier å lese mellom linjene. 🙂
      Halvor: <3

    32. Fyfaen, elsker slike innlegg. Finnes ikke bedre enn noen som står opp mot stereotypen ungdom og skaper litt uro i hellokittybertenes bloggerliv. Og helt serriøst – folk må skjønne at dette ikke er personlig.
      Digger deg Halvard, skjønner ikke hvorfor vi ikke er bestiser.

    33. Rachel Nordtømme!
      Make my day;)
      Digger den nye serien din og gleder meg veldig til du tar håret ditt!

    34. Vegardharm.blogg.no
      Sophieelsie.blogg.no
      KongHalvor.hjemmeside.no
      Du er fantalapitastisk! Digger alt ved deg og katten din (mest katten din da)…Du er grei.

    35. Kjære Halvor,
      Ta sisteplass.blogg.no, fordi du er så pen og sterk og ikke minst ufattelig kul.
      Gleder med til neste innlegg av “blogglisten” , fordi du er så kul,pen , og sikkert DRIIIT sterk også.
      HILSEN SØRLANDET! (Fordi du er så pen, kul og sterk)

    36. Kjære Halvor,
      Øynene dine er nydelige, kroppen din virker så smidig, så fast. Måten du skriver på er inspirerende og underholdende. Håret ditt er noe for seg selv, det gir deg en slags “laid back”-style, jeg liker det.
      Kjære Halvor,
      Du er kul

    37. Kjære Halvor!!
      Elsker, elsker, elsker dette her. Dette er humor på sitt beste!! Likte den saklige holdningen, heheheh.
      Dere som babler om uthenging osv, gå å spis en pepperkake.

    38. Kjære Halvor!
      Haha! Du er genial. Elsker deg! Drit i de trangfatta ungene med mangel på humoristisk sans som ikke klarer å se at DETTE er humor. Du er sykt fet og mitt største forbilde!
      Til slutt bil jeg bare få si at du er en bedårende skapning, og ikke minst kjekk!
      Ha en fansasktisk 1 advent, Halvor! 🙂

    39. Kan du ikke heller anmelde en av de mer provoserende rosabloggerne? Erica har rett fokus på familie, venner og skole. -Hva så om hun velger å stripe håret, og shoppe i London? Ikke bare rosabloggere som gjør det! 🙂
      Vet ikke om du selv har hatt kyssesyken en gang, men det har jeg. Det er jævelig, rett og slett. Helt individuelt, men jeg opplevde det som jævelig, og det gjorde nok erica også. Vis litt sympati!
      Nei, du burde anmelde Andrea Badendyck, Sophie Elise eller Rannveig Heitemann. De tre er provoserende! Stygge lepper, stygge pupper, alt for mye penger, for mye ego, og bare fokus på louis vuitton og hello kitty.

    40. Wow, må bare først og fremst si at du har en konge bra blogg!
      Ser på bildene dine og de er utrolig bra, så jeg lurte på hvilket redigeringsprogram du bruker til å redigere bildene dine? Hadde vært konge om du hadde svart!
      Stå på Halvor!

    41. Vurder meg. Lever livet i Trondheim med nakenkatten min og kjæresten min, og klarer ikke gi sminketips, motetips eller fortelle om hvor fin og perfekt hverdagene mine er. Kanskje ikke så interssant, men jeg er hvertfall ærlig. og jeg har en nakenkatt. Du er pen.

    42. Kjære Halvor, du er en kjempesøt gutt, som skriver med mye humor. Har faktisk lest spalten din i alle woman-bladene og har derfor nettopp begynt å følge deg på alle sosialemedier. Jeg synes innlegget ditt er fantastiskt, proppet med mye ironi som dessverre mange ikke forstår. Jeg håper du kan fortsette med den gode jobben du gjør, men bare ha i baktanke når du “kritiserer” Erica. Selv om innlegget ikke kritiserer henne som person, bruker du hennes navn og bilde og hun kan reagere på den måten hun vil.
      Uansett ha en fin helg videre. Synes ikke du virker så sterk jeg, men helt greit ok liksom 😉

    43. Sant nok, toppbloggere skal tåle en del 🙂 regner også med at du tåler de frekke kommentarene du får her som “mongohalvor” osv.. Har du forresten tenkt å skrive innlegg i andre blader nå som woman er slutt? 🙂

    44. Kjære Halvor, du er like morsom som alltid, stjerne i margen! Håper du tar deg tid til å vurdere/anbefale mammablogger- og charter-Rannveig. Det kunne blitt interessant! 😀

    45. Kjære Halvor
      Jeg elsker bloggen din! Jeg er herved en fast leser!
      Blir litt oppgitt av de som ikke forstår humoren din, du er jo så fantastisk morsom og uffatelig kul.

    46. En venn av meg fikk en annen venn av meg til tro på at de skulle ligge sammen i sengen med Erica, og den enne vennen som fikk det til er en svindler

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg