Dagens Mand – referat og søknad til innleggelse.

Jeg minner om at dette innlegget er skrevet under ekstrem søvn- og jernmangel, sterkt preget av samtlige diagnoser, og med følgende låt på repeat med høyeste lydstyrke …

Naken, kaldsvettende og med konstante forsøk på å ringe akutt psykiatrisk. Her er min historie til gårsdagens begivenhet, som sjokkerte et helt land:

Det var Hasse og co som nevnte programmet for meg tidlig i sommer. De visste at jeg stiller opp på hva som helst, uavhengig av hva det måtte være. Han skulle til gjengjeld kjøpe en ponni til meg så fort han har råd – og jeg skulle få lage min egen introduksjonsfilm.

Akkurat nå slår jeg meg selv i magen med en murstein for å se hva som skjer. Har ikke spist på et døgn, og det gjør vondt, men det er litt lættis også. Vet ikke hvorfor. Jeg prøver å spy. Det er litt morsomt – mest krise.

Rett før jeg skulle ut på scenen tømte jeg 7 bokser med redbull. Hjertet mitt dunket i takt med alle trommene i sangen nevnt ovenfor i innlegget på en gang, og så åpnet dørene på den 70-talls science fiction-rekvisitt inspirerte heisen seg.

Målet mitt var, bortsett fra å lære meg breakdance i løpet av tv-tiden på 10 minutter, å løpe fortere i et dating-show enn hva noen andre har klart før meg.

Her løper jeg så fort at noen av jentene trodde jeg var Sonic! 

Jeg elsker å løpe. Skulle gjerne løpt hele tiden. Jeg tror ikke mennesker er skapt for å gå. Gåing er dritkjedelig. Alt skjer fortere når man løper. Jeg løper samtidig som jeg pusser tennene, for eksempel. Har prøvd å løpe samtidig som jeg driter også, men det er vanskelig. Tisse er lett.

Her drar jeg noen hissige breakdance-moves for jentene, forresten.

Så løp jeg opp til Hasse, og holdt nesten på å velte han fordi han ligner litt på en hagenisse. Hasse var imponert over løpingen. Aldri før har han opplevd at noen har løpt SÅ fort på et dating-show på tv3 før.

Hagenisser ser veldig tunge ut, men egentlig veier de nesten ingenting. Du kan ikke bruke en hagenisse som anker, for eksempel. Men du kan bruke hagenisser som bøtte, da. En ræva bøtte.

Så viste jeg jentene hvordan man veiver med hendene i takt. Hasse var imponert over veivingen.

Dette er Linda. Jeg har lagt Linda inn i lista mi på twitter som heter “søt jente på twitter-alarm”. Det betyr at Linda er nødt til å flytte inn og lage mat til meg. Fattern betaler.

Jeg var på dette tidspunktet på vei inn i en slags blackout. Utslitt av løping og breaking, og ikke i stand til å passe på meg selv. Her tilbyr jeg Hasse å pusse skoene hans.

Hasse bare: Kall meg en ponni, kall meg en ponni!

Neida, han sa ikke det. Sorry. Dette innlegget skulle egentlig bli et rent referat fra min opptreden i et dating-show som jeg deltok på, bare fordi jeg kunne og fordi Hasse hadde skikkelig lyst til at jeg skulle bli med han. Han lagde Bambi-øyner til- og med. Og nå ender jeg opp med å ødelegge hele innlegget med dritt. Kreativiteten min er så langt ute å seiler nå at jeg snart trenger en støttekontakt fra Oslo Kommune som kan passe på meg. Sorry. Dere trenger ikke å lese dette innlegget. Det er bare dritt og publiseres kun fordi jeg har så sterke tvangstanker at alternativet er å lage noen kreative scarifications på magen med en sløv kjøttøks. Sorry. Jeg sier det bare en gang til. Sorry.

Hun dama som lyser der, hun hadde en piercing på brystet. Jeg angrer på at jeg ikke prøvde å henge jakken min på den.

Jeg var generelt alt for opptatt med å konsentrere på å holde meg psykisk våken, til å få med meg at det faktisk var noen jenter som stor foran meg å trykket på noen lys.

Her skal jeg velge en jente. Angrer på at jeg ikke trykket ut begge. Det hadde vært moro.

Jeg har blackout fra dette. Det er borte fra mitt reportoar av minner. Det samme gjelder nå. Jeg husker ikke at jeg skrev det som står i den forrige setningen engang. Jeg har vondt i hele kroppen.

Jeg liker generelt ikke å sitte på styret, men er fornøyd med sendingen. Selvsagt kommer man med påpek til ting som burde blitt gjort, som å spy på scenen, men jeg er fornøyd.

Ok. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg besvimer nesten i sofaen. Håper jeg spyr og at noen tar bilde av det. Spying er kjempegøy. Trenger mat. Ingenting av det jeg har skrevet nå er sant, men i overført betyding, så tilsvarer det en heroinoverdose. 

Neida. Jeg er bare trøtt. Men jeg legger meg ikke uten … 

45 kommentarer
    1. Kjære Halvor.
      Syns du gjorde det kjempe bra på dagens mann. Jeg lo så jeg kunne kjenne six-pacen komme, samtidig som jeg gjemte meg under sofaen, fordi Hasse Hope er så klein.
      Takk for meg.

    2. Kan ikke fatte at jeg gikk glipp av dette. Synd du ikke fikk date Iselin. Hun bittelille. Hun gikk jeg på ungdomskolen med. Da het hun Lilleiselin og jeg har ikke hørt henne si et ord før hun ble med i dagens mann.

    3. Kjære Halvor.
      Du er helt utrolig genial! Jeg måtte se det to ganger, og har veldig vondt i kinnene..
      også er du sterk da, håper jeg kan bli like sterk som deg en dag.

    4. Det beste med hele sendingen var at alle jentene backet ut da du sa at du ikke hadde sovet sammen med alle fra Der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
      Teite tøyter
      HVIS JEG HADDE VÆRT LITT ELDRE OG HATT MINDRE MUSKLER ENN DEG, HADDE JEG SIKKERT VÆRT FORELSKET I DEG. <3
      og kan du linke tilbake snart ?

    5. Kjære Halvor! jeg kommer ikke over hvor pen, sterk og kul du er! jeg kødder ikke. du er serriøst den morsomste, tøffeste, mest geniale personen på denne kloden! og hvis du får en kjæreste da blir jeg skikkelig sint, fordi da har jeg ingen drømmegutt å håpe på å få i livet mitt…

    6. Kjære Halvor.
      Jeg melder meg FRIVILLIG som støttekontakt, ser ut som du trenger det til tider. Selvom jeg kanskje tror jeg også trenger en etter å ha vært din støttekontakt ,om du godtar søknaden da selvfølgelig!Noe jeg håper for jeg har en hemmelighet om hvordan man får ting som er kjedelig til å bli gøy. Som å vaske,male eller lage mat! Rydde har jeg ikke funnet noe god oppskrift på ennå. Hadet.

    7. og ved siden av linda står jane som bannet inni seg fordi at foreldran hennes ikke kunne ha venta med å finne på meg……

    8. Kjære Halvor
      Du er pen, sterk og kul.
      Jeg har faktisk hatt en heftig krangel med mine foreldre, så nå sitter jeg å hører på useriøse sanger og leser bloggen din. Nå er jeg kjempeglad igjen!
      Jeg digger deg, bloggen din gjør alltid humøret mitt så mye bedre :]

    9. Grattis med daten! Heldig hun jenta altså! De jentene som trykka på knappen har åpenbart ikke lest bloggen din!

    10. jeg hadde ALDRI trykket på den knappen, jeg hadde kjempet vel og lenge for å sagt hei til deg, bare for å ha gjort det også. Digger deg!!
      Nå virker jeg sikkert som DEN stalkeren, og ja, jeg er vel litt stalker… :)))))
      ilu

    11. Kjøre Halvor.
      Du er veldig pen, sterk og kul!
      Jeg må si jeg lurer veldig på hvordan daten gikk? Hun jenta du endte opp med var jo søt, men personlig synes jeg du burde endt opp med hun Iselin. Hun lille. Du kunne bare puttet henne i vesken sammen med Rambo og dratt på ferie. Null stress.

    12. Kjære Halv… eh… nei faen….
      Kaller deg heller Hallis eller noe, og du er ikke min kjære…
      Men det jeg egetlig skulle frem til var:
      Du var dagens mann på dagens mann!
      Beklager om dette blir noe uklart, men…eh..la meg forklare;
      Da jeg krøllet meg sammen i den alt for lille sofaen min for å se på enkelt drittTV
      på Tv3play, dukket plutselig du opp på skjermen på slutten. Flott finale!
      Tror jeg kanskje fikk 6pack av å se det der 😛
      Og en siste ting:
      Du er definitivt den eneste jeg har sett som har løpt så fort på et datingprogram!
      Så eh…. nice!

    13. Fett! Omtrent alle kjerringene der er ikke gode i hue! Hvem ville ikke gått ut med en sånn awesome dude som deg ? Hadde gjort det, lett!

    14. Huff, få i deg litt mat da, vil jo fortsette å kunne lese hjemmesiden (!) din iløpet av livet..
      Var morsomt å se deg på det o’ store datingprogrammet .. Du var ganske rask ja ..

    15. Tok utrolig lang tid å se den episoden, siden du var sist og fordi nettet her i Nepal er jævlig dårlig. Men herregud du er så herlig! Helt klart dagens mann 🙂 Du skulle ha sagt i fra før, så hadde jeg meldt meg på som en av de der jentene! Haha…

    16. Kjære Halvor.
      For hva det er verdt, hadde jeg a-l-d-r-i trykket på rød knapp (eller hva faen de trykker på for å få den greia til å lyse rødt) på deg. Jeg er ikke en stalker, og jeg vil heller ikke ha et hus med masse kattepuser i sammen med deg. Jeg synes synd på deg fordi du hadde så dårlige valgmuligheter på slutten der. Stakkars. Du er sterk.

    17. Kjære Halvor. Du er utrolig pen, sterk og kul!
      Kødda. Silje som du for på date med e søstra mi! Å æ e my kular einn hu, trust me!
      Æ drømt forresten at du villa dræp mæ her ei natt Halvor! Skummelt!
      Egentlig ikke, æ e stærkar einn dæ læll :DD
      Jaja, æ no fortsatt my kular einn Silje da : )

    18. Hmm, mystisk at kommentaren min ble fjernet. Screw it, jeg prøver igjen. Du fremstår som en helt annen person på bloggen. Ble egentlig ikke overrasket over hvor sjenert og usikker du egentlig var. Har vært fast leser her en stund, men det blir ikke det samme etter det stuntet ditt!

    19. Jeg har hatt piercing på brystet, og det GÅR ann å henge jakken der, faktisk.
      Aldri prøvd med en tung skinnjakke eller pels akkurat, men gikk flotters med en normalvektig jakke!

    20. Kjære Halvor!
      Du må være den fødte taper, fuckings RETARD!
      Du er verken pen, kul eller sterk, men bare en barnslig drittunge!!
      Skjønner ikke at du sier noe sånt om deg selv, spinkle faen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg