Dagens Mand – introduksjonsfilmens hemmeligheter

Jeg har et kommende innlegg om gårsdagens show som i detalj skal forklare akkurat det samme som du på 10 minutter kan se HER. Jeg foreslår selvsagt å heller lese min vinkling på det. Det har seg nemlig slik at jeg aldri deltok på programmet på ekte. Det hele er spilt inn i et studio med grønn skjerm, og Hasse, jentene og publikum er redigert inn av en kompis som studerer motion på skolen min. Han heter Bård og er en trivelig fyr med et stort drikkehjerte.

Uansett. I går la jeg ut introduksjonsfilmen min fra showet. Nå legger jeg ut den mye morsommere bakomfilmen med alle de tingene jeg egentlig ville ha med, men som ble alt for komplisert og rart for de enkle seerne til tv3.

Slik ble altså filmen.

Linker jeg har funnet i forbindelse med Dagens Mann: Camilla. Med andre ord gårsdagens store snakkis.

Nå trenger jeg tips til nye programmer å delta i. Et viktig mål er å bli med på Charterfeber sammen med Oma.

51 kommentarer

Siste innlegg