Speilvendt.

Jeg lever via speilet på rommet mitt. Det er det første jeg ser når jeg våkner – og det siste jeg ser når jeg legger meg. Det er ikke fordi jeg synes det er så sykt interessant å se på meg selv hele tiden (løgn) men jeg syntes det var en god idé da jeg anskaffet speil foran klesskapet mitt for 2 år siden.

I går satt jeg opp kamera slik at jeg kunne følge med på meg selv i speilet i løpet av en dag. Både fordi jeg har savnet å leke med foto (elsker foto) og fordi jeg generelt roter bort livet mitt på tull og tøys uansett, så hvorfor ikke bruke en dag på å ta bilder av seg selv i speilet. Fnis, jeg er SØT!!!

Jeg våknet i 9-tiden på grunn av boringen. Fant meg selv i en slags midtlisvkrise der hele livet mitt er snudd opp-ned, og det stemmer vel ganske bra med virkeligheten. Litt synd, bare. Noen må rydde klærne mine snart. Rambooo!

Noen ganger ber speilbildet mitt meg om å klippe håret snart. Men jeg driter i hva han tapern sier – hos meg er det jeg som bestemmer! hah!

Det er noe rart med dette bildet. Hmm.

Her er noe band merch jeg kjøpte meg via internett for et par dager siden. T-skjortene representerer rapgruppa Padde Crew som har sin egen julekalender denne jula. Sjekk den ut HER – de er kule.

Her er en av musikkvideoene til Padde. Den er ikke speilvendt, men dersom du snur skjermen din mot et speil, så vil du kunne oppnå en speilvendt effekt. 

Noen ganger liker jeg å kle meg litt pent når jeg er i selskap av mitt eget speilbildet. Her deler vi noen helgehistorier over én liter med melk.

Meg: «Hva gjorde du i helgen, da?»
Meg: «Drakk øl og fernet alene hjemme. Du da?»
Meg: «Jeg og, haha, LOL!!!»

Man kan gjør hva som helst med et speil. Om jeg for eksempel har hatt en dårlig dag; da tar opp det som har skjedd med speilbildet mitt. Jeg er jo svært plaget på grunn av all boringen i blokka mi, så derfor var jeg litt amper under gårsdagens gruppeterapi.

Til slutt var det på nytt klart for å hoppe i loppekassa – et begrep jeg aldri ble helt komfortabel med etter at jeg fikk skabb. Klovnedrakten skal illustrere selvbildet mitt. Mimikken; redsel. 

Liten mann. Store ambisjoner. Liten tid. Det er åpenbart jul igjen. 

14 kommentarer

Siste innlegg