Fire pils og en pizza

Som dere vet har jeg vært på en real jordomseiling i Trøndelag, og på reisen tillot jeg meg også å filme litt. Klippet dere nå skal få se er en kunstfilm laget under en rånetur i Namsos. Jeg har valgt å kalle den for “Fire pils og en pizza” – oppkalt etter Åge Aleksandersens sang med samme navn. En av de beste sangene som noen sinne er skrevet og gitt ut på kassett.

 En dag skal denne filmen bli til en installasjon som jeg skal stille ut på Astrup Fearnley. Dere er alle invitert til vernissage.

5 kommentarer
    1. Dette blir nok et av de mest orginale bidragene på Astrup Faernley! Og det som virkelig får alle til å undre må jo være hvorfor alle bilene på bensinstasjonen prøver å etterligne en krøtterflokk??

    2. Yoo! Halvor! Hvor ofte skjekker du mailen din? Hører at du ikke svarer på dem å..men stå på! Bloggen r Kuuuul ass!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg