4/4 – TBG THUG

I sted lurte jeg på hva hekking kunne være, og hvordan det utføres. Vel. Nå vet jeg det. Min gode venn Øyvind kunne raskt forklare hvordan både hann- og hunnfuglen skræver mot hverandre, slik at kloakkåpningene møtes. Nasty? Ja, det er ganske nasty.

Øyvind sendte meg dessuten en film. Øyvind kan masse om hekking.

Ja, ja. Okay. Angående innlegget, da. Jeg antar jo nå, at hele bloggnorge venter i spenning på siste del av den kritikerroste miniserien min om Slemmestad og sånt. Vel. Nå er den er ferdig. Også er den selvfølgelig ufattelig dårlig. Enjoy! Not.

Som avsluttning av dette håpløse kapittelet, så burde jeg kanskje skrive noen kreative ord? Vel…

Jeg sier ikke mer, jeg…

25 kommentarer
    1. KJÆRE HALVOR! 🙂
      Etterpå, i neste time (sosiologi), skal jeg ha framlegg om hjemmesiden din 😀

    2. Kjære kong Halvor. Var De på Sandvika bibliotek i går? Jeg tror jeg så Dem der.
      PS. I love you. Tror du hadde vært søt om du smilte. Men du er uansett pen, sterk og kul
      PS2 jeg har ikke PS2
      PS3 men jeg deler PS3 med min bror.
      PS4 kommer ikke PS4 til neste år?
      PS5 Gjemte Rambo seg under jakka som lå på bordet?

    3. Kjære Halvor. Du er både pen, sterk og kul. Er meget skamfull over at jeg har GLEMT og sjekke bloggen din de siste månedene. MEGET SKAMFULL. Så nå tar jeg på meg Freia-halsen og går på jobb. For og være skamfull. I love you. Punktum.

    4. Likte dansinga! Og om det er noe mer noen lurer på innen dyrenes hekkeverden (menneske hekking har jeg ingen peiling på), er det bare til å spørre!

    5. Kjære, vakre, vene, snille, slanke pene Halvor.
      Jeg skulle ønske jeg var like kul som deg, og at jeg kunne lage like kule filmer som deg.
      Hva slags program redigerer du i?

    6. sv; Hæhæh, det er min kollektivsamboer! Hun liker best og gjøre husarbeid naken sier hun, og så er hun naken hele tiden. Merkelig nok blir det aldri ryddig her..

    7. sv: du bør få (evt kjøpe) deg en laptop. Vedder på at du har sykere tanker enn de fleste!
      Godt å høre at det er flere som er litt skada og tenker samme galskapen 😀
      Jeg er så med på de der tankene dine. Jeg tenker usunt mye på hva som skjer når jeg dør. Vil verden bare fortsette, mens alt rundt meg bare er svart? Har hatt mange timers diskusjoner med folk om det der. Blir bare mer og mer frustrert til lengre diskusjonen varer! Vil til tider løpe foran en buss for å få svar på alt jeg lurer på. haha
      Så nei, det er ikke rart at mennesker legges inn. Fullt forståelig!

    8. Kjære kule Halvor 😀
      Det triste smilet er et ironisk tegn for “uskylding” på en eller annen måte.
      Jeg er verdens største fan av deg, derfor måtte jeg bare vise fram bloggen din når jeg valgfritt kunne ha framlegg om hva som helst!
      Læreren var veldig fornøyd med framlegget, men trudde du aldri kom til å få jobb som vaskemann, men det kunne hende du klarte å selge noen støvsugere.
      viste bilde av bestemora di og den filmen av deg som støvsuger kjøkkene ditt, HAHA.
      + At jeg viste den søte Prins rambo sin facebook og Blogg. 🙂 6+ med engang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg