#2012SKJER

“Hei, serr, jeg feiret nyttårsaften i går, og det var helt sykt. Nå skal jeg fortelle om hvor full jeg ble og legge ut bilder av raketter og folk jeg var sammen med som også var helt syyyykt fulle, yeah!” – Alle dustebloggerne. Jeg er hjalmar.

Men jeg feiret nyttårsaften jeg også. Hjemme hos meg. Eller… Jeg feiret egentlig ikke en dritt. Jeg bare spiste og hygget meg som om det skulle være hvilken som helst dag, bortsett fra at jeg drakk som om det var 17. mai.

I glassene har vi en shot som heter “Jernet”. Det er en blanding av Jägermeister og Fernet. Den anbefales hvis du for eksempel har et stort ønske om å komme i fengsel.

Ved slaget 12, så stod vi i Briskebykrysset og smalt opp to små raketter helt alene. Den ene traff meg halveis i ansiktet. Vi lo godt av det, og så dro vi på Christian. Der var det full fres helt til jeg snublet i spy og ramlet ned en trapp. Da ble jeg sint, og så gikk jeg hjem i snøværet, nesten helt naken fordi dressen min ble ødelagt av spyet. Jeg skjønner ikke hva som er galt med mennesker som tror de MÅ drikke en hel flaske med champagne den 31. desember. Jeg gjorde jo også det i går, men jeg klarer i hvert fall å drikke uten å spy det ut igjen. Noen folk trenger å få banket inn litt selvinnsikt på byen. Mer blind vold! 

Uansett, da. Dette er mitt tredje innlegg som handler om nyttårsaften. I fjor skrev jeg om festen hos Christine og Øystein, og året før det lagde jeg også en film. En film som i dag har blitt å anse som en kultfilm.

I dag har jeg laget en re-make av filmen jeg lagde for eksakt to år siden – filmen som betød så mye for så mange.

I dag har jeg for det meste ligget naken i sofaen og satt opp noen planer for livet mitt. Jeg har utrolig vondt i beinet, også lukter jeg vondt. I løpet av 2012 skal jeg bli rapper, og det er morsomt fordi det er sant. 

18 kommentarer
    1. Kjære Halvor, høydepunktet i livet mitt har til nå vært å se regndråpe-race på vinduet mitt. Denne videoen har gitt livet mitt ny mening. Du er helten min. Og helt sykt god til å rappe. Pis aot!

    2. HAHAH xD
      Erre mulig å glemme å tenne den andre raketten ?! xD ( tydligevis)
      Jaja Halvor, nytt år, nye muligheter !
      Kan ikke akkurat si at du har forandra deg så mye, bortsett fra litt våks i håret 😉
      Du er drit god til å rappe! Goo Halvor, Goo Halvor!!!

    3. Kjære Halvor. Eller kong Halvor, om du vil. Jeg vil bare legge igjen en liten kommentar om hvor stor du er i mine øyne, og hvilken inspirasjonkilde du faktisk er.
      Det kan hende du ikke engang legger merke til denne kommentaren, men det er verdt forsøket. At du holder hodet høyt og viser alle der ute at man ikke trenger å være som alle andre – det krever mot. Du viser hele Norge at man ikke trenger å sitte stiv i en stol og late som om man syns alt er så jævla festlig, man kan faktisk gjøre det stikk motsatte.
      At du har gått gjennom mye i livet ditt, det er det ingen tvil om. Dine tidligere innlegg er et bevis på det. At du og din far har gjennomgått det dere gjorde for snart 22 år siden, det fortjener ingen. Men det har tydeligvis ikke knekt deg, det er helt utrolig.
      Tusen takk for at du er deg selv, og ingen andre. Du gir meg utrolig mye i hverdagen, bare ved å skrive innlegg. Kos deg videre i kveld! Stor klem.
      Ja, forresten; du er veldig pen, sterk og kul

    4. Kjære kong Halvor.
      Du er så fantastisk kul. Helt ærlig, er du den kuleste i hele Norge, om du spørr meg. Eller, egentlig så kjenner ikke jeg alle i Norge da. Ok, du er for kul, pen og sterk. Og da du farget håret ditt rødt, da ville jeg være sånn som deg.
      Du skal bare vite hvordan du lyser opp min triste og grå hverdag med din fantastiske humor. Du er best!

    5. KJÆRE HALVOR!!!!
      Siden du er fantastisk sinnsykt råkul awesome og sånt, og jeg skal til Oslo for å innvie Kjelevennklubben (fordi sjelevenner kan gå og ta seg en bolle) i januar/februar, så lurte jeg og min Kjelevenn på om du vil være med. Du må gå med kjeledress (helst en sånn liten i en skrikende farge som barnehageunger bruker) og være villig til å sitte oppi en kjele i Oslo sentrum. Greit?
      Sånn uansett så får du pepperkaker og sånt, spesiallagde til deg.
      Og ja, du er ekstremt pen, sterk og kul.
      Hilsen Kjelevenn 007

    6. du er utroliiiigg mordom det er rett og slett morsomt å se på videoene dine……..
      har du egentlig kjæreste????
      ps! bare lurer assa:P

    7. du er utroliiiigg morsom det er rett og slett morsomt å se på videoene dine……..
      har du egentlig kjæreste????
      ps! bare lurer assa:P

    8. du er utroliiiigg morsom det er rett og slett morsomt å se på videoene dine……..
      har du egentlig kjæreste????
      ps! bare lurer assa:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg