Rambo, bryllup, Chatroulette, Stavanger, Hove, bart og “kontoret”.

Dagen har gått bort til konstant angst for Rambo som hadde sin første tur “på utsiden” i dag. Jeg fant han litt før 22.00 etter en leterunde rundt blokka.

Med katt på plass kan Halvor puste lettet ut. Ikke at det er så lett med hjertet i halsen, men hodet har roet seg litt i hvert fall. Så tenkte jeg å lage et innlegg om den siste tiden i alle fall. Man må jo pumpe liv i kadaveret og oppdatere hjemmesia, si’! Jeg prøver, jeg:

Jeg har vært i bryllup i Kristiansand!

“Dessverre” var det ikke Linnéa og jeg som skulle gifte oss denne gangen, men Øystein og Christine som jeg er sikker på at en del av dere vet hvem er. Jeg gråt masse fordi jeg er et sentimentalt vrak, og det hele var veldig kult og gøy og fint og jeg fikk lyst til å gifte meg selv. Kanskje med Linnéa.

Jeg fikk bare vært i Kristiansand én dag, men rakk å forstå at byen er mektig dominert av religion og narkotika – altså ikke noe for meg. Her er uansett min imitasjon av domkirken. Hva synes dere om den?

Så dro jeg hjem til Oslo. Fine, stygge, heroinhovedstaden <3

Jeg elsker Oslo om sommeren – forsøker å holde meg mest mulig utendørs, og er veldig glad for at “Sosseholmen” har investert i den lille flytebrygga helt ytterst – forbi Astrup Fearnley-museet. Jeg er der vel litt for mye, men det er så vann(ohoi!)vittig deilig å henge ut der. Skulle virkelig ikke tro at det ligger midt i sentrum. Ting jeg har konsumert på der hittil i år: Milkshake, iskrem, kaffe, øl, øl, øl, øl, øl , øl + øl. Og øl. Nam, nam, liker øl.

Sola, Sosseholmen og alt ølet hemmer produksjonskapasiteten min hjemme en god del da, men det er kanskje likegreit. Det eneste jeg gjør når jeg er hjemme er uansett bare å lage masse idiotiske Vines – som her; min imitasjon av Scatman. Hva synes dere om den?

Jo, også har jeg fått helt dilla på Chatroulette! Fire år for seint, men det er gøy likevel. Jeg har herved blitt imun mot å se andre menn onanere. Når det er sagt vil jeg gjerne skyte inn at nevnte aktivitet ikke er hva jeg bedriver når jeg er pålogget. Tvert imot synes jeg det er ganske morsomt å tulle litt med de som gjør det. På med BH, tease runkegutta litt med nærbilder av “puppene”, og så gi dem en skjeggete overraskelse:

HEI, HEI, RUNK TIL MEG!

Noen ganger møter man jo noen av dere også, da. 

Jeg har enda ikke kommet med god forklaring på hvorfor jeg sitter halvnaken med BH på Chatroulette. Håper dere jeg har truffet på forstår det nå. Dessuten er jeg jo faktisk ikke helt frisk. Det har jeg papirer på fra legen!

Ironisk nok er det JEG som blir kastet ut, og ikke runkejugend som sitter der inne og napper løken til jenter alá de ovenfor som garantert ikke er gamle nok til å .. eeh, bli .. eeh, brukt på den måten. 

Heldigvis er jeg inne igjen nå, så vi skal ikke se bort fra at det blir en liten tur på CR (det heter CR på Chatroulette-lingo) i løpet av natten. Beware runketryner!

Jeg og Anders trengte no.. Sorry, men det heter Anders og jeg, er du helt dum Halvor? Nei, jeg skrev feil bare, samma det? NEI, IKKE BLI EN IGNORANT KUKK, SKRIV RIKTIG DIN BOMS!!! Okokok, slapp av! Ta pilla di. OK! Deal? Ja, deal. OK. Du er stygg. Jeg hater deg.)

Kremt..

Anders og jeg (takk) trengte noen dager offline før vi skulle til Hovefestivalen, og stakk til Stavanger. 

Det skjedde det ikke så veldig mye, egentlig. Vi drakk masse øl og jeg ble kjempesyk (fysisk + litt i hjernen) og mistet stemmen. Jeg gjorde en imitasjon av sverd i fjell, da. Likte dere den?

Jeg skrev om Stavanger tidligere også. Trykk HER dersom du har interesse av å lese det. Dersom du ikke har den interessen skal du få lov til å droppe det. Vi lever i en fri verden, gjør vi ikke?

Så reiste vi avgårde mot Hovefestivalen. Jeg skulle jo, mot alle odds, tilbake dit i år for å lage YouTube-tullefilmer der på vegne av “Funny Boys“. På veien stanset vi innom Mones Feriesenter for å ta bilde med noen tøffe motorsykler.

Hovefestivalen var en OK opplevelse i år. Vi bodde på hytte, var ute og filmet mesteparten av tiden, og jeg satt oppe hele natten og klippet sammen det vi hadde filmet. Med andre ord opplevde jeg nesten ingenting, og det var egentlig helt greit basert på min egen opplevelse fra teltcampingen min i fjor. Jeg har fått tilbakemeldinger på at noen av dere synes det er rart at jeg dro tilbake i år. Jeg har et enkelt svar dere: HERREJESUS, BRY DERE LITT MINDRE OM HVA JEG GJØR! Jeg har full kontroll på hva jeg selv orker, ikke orker, står for og ikke står for. Hovefestivalen er helt supert dersom man er 16. For meg funket det fint i en hytte isolert fra omverden med nok av ting å sette fingra i. Sånn, slutt å mas på meg. La meg værra friiiiii!

Filmene vi lagde finner dere bak i arkivet – eller HER.

Så kom jeg hjem igjen – til fasiliteter som for eksempel den geniale oppfinnelsen “speil” – og skjønte at skjeggprosjektet mitt var et dødt løp. Jeg bestemte meg for å føde frem en ny bart i stedet. Si gjerne hallo til den nye barten min. Den skal få leve i cirka én uke.

Ulempen med bart er at majonesen setter seg fast i den når jeg skal spise snitter. Nå er det sikkert en del av dere som gjerne vil påpeke at det er smartere å ha majonesen under laksen på snittene for å unngå nettopp dette problemet, men dette er sånn jeg lager snitter, så kan dere gjøre det på den supersmarte måten deres sjæl. 

Avslutningsvis vil jeg fortelle at vi (Anders, Alexander og meg selv) har fått nøkkel til et kontorlokale. Natt&Dag sitt, for øvrig. Vi har ikke en egen kontorplass der, men vi har nøkkel dit og kan henge rundt. Dessuten kan vi si at “vi skal på kontoret” og det høres jo veldig kult ut på trikken og sånn. Vi har for øvrig ingenting å gjøre der bortsett fra å snakke om at vi skal dit mens vi kjører trikk, men det er fett å ha nøkkel til et kontorlokale. Det ligger midt på Oslo S, så hittil har vi bare stått i vinduet og sett på rare narkomane folk som gjør rare narkomaneting.

Nå skal jeg sove. Jeg må bare en liten tur på CR først – i fem timer eller noe. Natta bithes.

18 kommentarer
    1. Halvor, du hadde vært så pen, sterk og kul hvis du hadde skinna deg igjen, da var du såå søt! hahahah

    2. Så bra du fant rambo! Vinene (vinsa/vine videoene eller hva man sier) dine er så morsomme 🙂 Det er rambo sine også

    3. Heeei, du virker veldig kul! Men når jeg så deg i virkeligheten var du arrogant og sur. Ble veldig skuffa! Gledet meg til å treffe deg og gjerne få tatt ett bilde, men det skjedde jo selvfølgelig ikke, i og med at du ignorerte meg 3 ganger, selv om jeg snakket til deg rett foran deg.
      Hilsen veldig skuffet Halvorfan

    4. Anonym: Du må huske at det ikke er alltid man orker å skulle snakke med mennesker man ikke kjenner, Jeg har dårlige og gode dager som alle andre. Men jeg kan ikke huske å ha avfeid lesere før – så det høres mest ut som om du ikke ropte høyt nok, og jeg er ganske inn i min egen verden når jeg er ute og går.

      🙂

    5. Kjære Halvor.
      Jeg elsker deg! Du skriver veldig bra og du er den morsomste jeg vet om. Skulle ønske vi var venner, det hadde vært sykt. Bra du fant Rambo, jeg var veldig bekymra for han. Og forresten – ingen kan måle seg med deg, jeg skjønner ikke hvorfor du ikke er verdenskjent og tjener en hel haug.

    6. Puh..ble kjempeglad når jeg så du hadde funnet Rambo! Må ha vært en stor lettelse:) Du må jo ikke slippe verdens fineste katt løs så han fly over alle hauger, eller i verste fall bli tatt av noen slemminger!
      Husker katten min forsvant i over ett døgn midt på vinteren engang..hun var under ett år gammel og ikke vant til å være ute mer enn 30 minutter av gangen. Tenkte jo det verste med èn gang og hamstra inn utstyr for å lage etterlysningslapper.. men så plutselig kom hun på verandadøra og lot tilsynelatende som om ingenting hadde skjedd.. ble så glad at jeg begynte å hulke..hehe..rart så glad vi blir i kattene våre 🙂
      Pass godt på Rambo og ha en fortsatt god sommer! 🙂

    7. Hei, halvor! Hvorfor ble det ikke noe roskilde på deg i år?
      Har store planer om å dra til neste år, med et håp om å ha det helt fantastisk, har du noen tips?

    8. Kjære Halvor, du som er så pen, sterk og kul. Jeg skal gifte meg med deg og Anders også kan vi bli sånn polygami greie. Synes de hadde vært fett.

    9. Kjære Halvor. Du er kjempe pen, sterk og kul. Jeg digger alt du gjør, og lurer på.. kommer det noen spørsmålsrunde? Jeg har maange spørsmål på lager

    10. Kjære Halvor. Du ser veldig sterk ut når du spiller Tennis! Jeg liker katten din, han minner meg om en katt jeg kjenner som heter feite Timmy, han bruker hettegenser, men din katt er jo ikke feit, den har bare mye pels. Jeg liker også at du bruker fila pannebånd, det gjør meg nostalgisk på en glad og trist måte. Jeg har ikke en katt, men en hund, hun dreper fluer og labber noen ganger babyen min. Du kan godt lese om hunden min, hvis du besøker bloggen min. Jeg skal hvertfall lese mer om katten din.

    11. Jeg vil bare si jeg hadde en helt motsatt opplevelse enn det “skuffet halvorfan” hadde. Jeg ble utrolig overasket og glad for at du sto å pratet med oss ganske lenge + tok gøye bilder sammen med oss. Du fikk meg til å elske deg enda mer. Selvom jeg egentlig ikke trodde det var mulig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg