BLOG AKWARD

Den årlige bloggefesten til “Vixen” arrangeres igjen til nyåret, fordi den er årlig, og nok en gang har de nominert meg til noen tøysete kategorier sammen med tøysete folk.

La meg oppsummere raskt: Vixen er et blad ingen har hørt om, men som skaffer seg nok publisitet til å overleve, én gang i året, ved å få bloggere til å spamme ned leserne sine med Vixen-linker for å få nok stemmer til å vinne totalt uviktige priser i “blog award” – eller “blog akward” som jeg kaller det. Jeg har skrevet om dette flere ganger før, årlig faktisk, for jeg har alltid mye på hjertet når det kommer til denne tøysefesten hvor det bare kommer fjollete folk i rare klær. Ambivalent på mange måter, for man vil jo selvsagt vinne heder og ære for det man driver med, samtidig som hele greia er gjennomsiktig som klart vann. 

Første gang jeg var på blog award: http://konghalvor.blogg.no/1297444457_vixen__is_she_woman_o.html

Første gang jeg ble nominert til blog award: http://konghalvor.blogg.no/1323303406_rets_rosablogger.html

Gjennomgangen min av årets blog award-vinnere i 2012: http://konghalvor.blogg.no/1361234435_gjennomgang_av_rets_v.html

Og nå er jeg altså nominert igjen, som både gutteblogger og kjendis, selv om jeg hverken er kjendis, blogger eller gutt. Jeg er en liten mann med hemmeside – som heller henger hjemme alene enn å dra ut med venner. Dette skulle man tro at komiteen i Vixen burde ha fått med seg til nå, men jeg tror de gambler på at jeg skal bidra med stemmespamming og nominerer meg til rare priser likevel. Jeg lar det være opp til deg og dere hvorvidt dere ønsker å å sponse Vixen med klikk for å stemme på meg i denne fjerne bloggekonkurransen. Jeg setter pris på om dere vil, altså, men jeg vil bare ha forsvart meg på forhånd om at jeg er klar over hva en sånn konkurranse egentlig handler om. Jeg tror faktisk frimurerlosjen er blandet inn. Illuminati!!!


Hehe, når jeg ser på de to stemmeknappene ovenfor, så tenker jeg umiddelbart på et par blinkende pupper 😀 Hehe, pupper, hehe..

Her er et bilde av Magnus og meg fra blog akward – par år tilbake. Vi hadde døds-helt okay – heldigvis serveres det mye alkokool der.

Alkokool, hehe, nå tar jeg av her.

I fjor var jeg til og med konferansier på blog akward! Jeg husker ingenting fra den kvelden.


Hehe, jeg ser ut som superkidzen i profil, hehe. (Alt er morsomt nå.)

VGTV fulgte meg med til blog akwards også – det man ser der er seriøst det eneste jeg husker fra den kvelden. Jeg har dårlige drikkevaner 🙁

Apropos drikking! Det er fredag kveld. Jeg må drikke vekk følelsen av å ikke ha noen planer, mens naboen har fest i leiligheten ved siden av. Jeg er stusselig.

4 kommentarer
    1. Har noen fortalt deg at du ligner Charlie Clapham? Med engang jeg fant ut at du hadde dame, bestemte jeg meg for at jeg må dra til Manchester og ligge med han istedet. Eller det vil si etter at jeg gråt meg selv i søvn, kuttet meg vannrett over håndleddet (vil jo tross alt ikke dø helt, bare litt) og tilbragt det neste døgnet på nett for å finne ut om dama di har kanin. Heldigvis kom jeg meg utav depresjonen og fant en løsning. Dvs å ligge med doppelgangeren din. (Er veldig løsningsorientert, en av mine sterke sider :)) Håper han syns det er OK at jeg kaller han for Halvor når vi har oss. Hvis han reagerer så sier jeg bare at det er fordi det er navnet til en Konge, da må han jo syns det er greit. Jeg kan si det er fordi han er så konge i senga. Det liker han nok. Ha en fin dag 😀

    2. Jeg fikk vite om deg via thomas(han lille), en gang jeg jobbet med han på Talkmore så det var alright. Nå poppet du opp i facebook feeden min og jeg følte det fortjente å bli lest. Imo er det alltid samme greierne med disse blog-awards’ene. Det er litt moro for å samle folk som driver med samme hobby, men det er bare fugler som flagrer med fjæra for å vise hvem som størst og har mest farger.
      Nå har ikke jeg blitt invitert til disse awards’ene og jeg er langt fra Mr.Popular om det ikke skulle skje noe kidnapping eller noe som setter meg på kartet. Det jeg driver med er egentlig bare fordi jeg kjeder meg, så hvem vet hva som kommer til å skje? (Kanskje jeg skal hakke på noen populære folk, det pleier å skape oppstyr.)
      Men jeg liker denne bloggen din dude, du har den satiren om bloggere og sosiale medier nede ihvertfall. Det er mange som failer totalt på blinken og ikke får med seg at det faktisk er tull. Likevel om det er noe seriøst inne der også.
      Du burde vel tenke på antrekket til award’en Halvor, noe fancy som ingen har hørt om fordi bloggen din er så alternativ og forut sin tid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg