Et innlegg. Stort sett om pinviner.

Jeg fant ut at jeg trengte en ny utflukt. Dagene smelter sammen om dagen, og man trenger luft til hjernen for å kunne tenke klart. Nå tenker jeg aldri klart, men… Anyways!

Ut av kåken! Båttur! Yes!

Det var ombord på båten at dagens meningsløse innlegget fikk sitt opphav. Det startet med at båten dro fra kai. Jeg befant meg i andre etasje, helt uten anelse om hvor jeg var på vei, og bestemte meg for å ta et bilde av meg selv.

Etter det satt jeg meg ned, og benyttet muligheten til å ta ENDA et bilde til av meg selv:)

Skjønner`u? Tipper det, og det var DA jeg oppdaget DET! Denne merkelige tingen, som lå i sete ved siden av meg!

“Jøss… Hva er det for noe spennende som ligger her?”  Tenkte jeg så høyt at de andre hørte det.

Jeg ble sittende og observere denne rare gjenstanden en liten stund, men skjønte fort at den måtte fanges, og spares. Jeg valgte å putte det foreløpige, uidentifiserte objektet i brystlomma på den fake skinnjakka mi.

Resten av turen klarte jeg knapt å sitte stille. Hvert sekund tok jeg frem den spennende fangsten, men det var først når båten la til havn at jeg fikk tatt en nærmere titt.


Er det en fugl? Er det et fly? Eller kanskje en åpen boks med makrell i tomat? Jeg forsto raskt at det var en EKTE pinvin jeg hadde mellom henda, og så meg derfor SVÆRT fornøyd.

I gledesrus gikk det dessuten opp for meg hvor jeg hadde havnet.

NESODDEN faktisk! Av alle steder, så hadde jeg altså havnet på Nesodden, og jeg ble ikke mindre sjokket da jeg tok en HELT tilfeldig buss og endte opp hos Sofs!!??

Jeg ble ganske satt ut av opplevelsen, og klarte altså derfor å gi fra meg min kjære pinvin.

VÆRSCHÅGO!

Litt kjipt, for etter at jeg hadde gitt fra meg den flotte pinvinen, så fant vi ut at det lå en kjempespennende, GRØNN (!) fisk inni pinvinen.

Sofs er vinner`n som har BÅDE ekte pinvin, OG kjempespennende GRØNN (!) fisk. Jeg står igjen som tapern, som ikke har en vanlig fisk engang. Eller… Kanskje jeg har det hjemme? Jeg husker jo tross alt ikke hva jeg gjorde for 5 minutter siden engang, og som vanlig, så mistenker jeg at innlegget mitt handler om rare frosker!!??

Ok, noen må SERIØST slå meg i hodet med en stein. Om noen møter meg tilfeldig på byen, så har dere herved fått LOV til å slå meg i hodet med en stein. Den BØR være stor og hard. Sånn her omtrent.

GJØR DET!!!

Uansett, da.. Ingenting varer evig, men pinvinen fikk jo ihvertfall en ganske flott plass.

Dessuten, så fikk jeg til gjengjeld låne noen kule briller som jeg kunne ta bilder av meg selv med!

Deretter dro jeg hjem igjen, og tok noen bilder til av meg selv. Uten briller, men med en kul høyhalset sak som jeg fant i skapet mitt. Den luktet kattepiss forresten. Nå VET jeg at kattene forfulger meg, og jeg skal fra nå av slutte å sove.

DAMN! Jeg er så sinnsukt kul! Jeg forstår at dere er misunnelige….

When the Music`s Over!

Igår valgte jeg å benytte bilen da jeg ble invitert bort til Moldenserne på Tøyen…

Vel fremme på Tøyen fikk jeg fort utdelt et par morsomme briller, slik at vi kunne leke designere.

ALLE hadde morsomme briller. De som ikke hadde briller var liksom HORE og NØØØRD åsånn!

Etter noen timer på Tøyen, så merket vi som bor på riktig side av elva at det begynte å gjøre vondt i kroppen. Vi så det derfor nødvendig å komme oss fort over på riktig side igjen. Det er som ordtaket sier: Du kan dra Tøyen ut av Frogner, men du kan ikke dra gutten ut fra Asker.

Tja… Det er noe sånt ihvertfall.

ANYWAY!

Vel fremme på riktig side av elva, så havnet vi HELT tilfeldig på fest hos denne flotte damen.

Det skal da også sies, at noen få timer i mitt nærvær gjorde drastiske forandringer.

Stakkars jente. Senere hørte jeg at hun endte opp med akutt-epilepsi og hudkreft. I`m sorry borry miss Jackson….

Jeg møtte flere interessante mennesker, som lærte meg interessante ting. Charlotte lærte meg en del om trening og vann.

Kenneth lærte meg en ny måte å drikke på.

Deretter prøvde vi å kopiere et typisk danseband-platecover. Vi hadde fått det til om ikke NOEN bestemte seg for å sove.

Noe slikt var det vi prøvde på. Ihvertfall jeg.

Ingemars<3<3

Etter å ha ødelagt ryktet mitt, så fant jeg det smart i å stikke av gårde til DENNE gjengen. Vi har nemlig vår egen forbryter-bande, så det er viktig at vi møtes i ny og ne! Det skal sies at vi ikke begår så mye innbrudd enda, men vi SNAKKER i hvert fall en del det.

Huff, jeg så meg smart nok til å stikke HJEM! Og hva betyr det?

Nettopp!

Og som vanlig ble pizzaen stående i ovnen en time for lenge…

Fort gjort, men da har man jo muligheten til å eksprementere litt. Jeg er blitt en ganske god kokk når det kommer til oppvarming av pizzaer, så jeg bare la på masse ost, og tvang meg selv til å synes det var digg. PERFEKT!

Så tok jeg et par bilder av meg selv, før jeg sovna. På sofaen såklart.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg alltid sover på sofaen når jeg har en flott seng. Jeg henter jo liksom ut dyne, laken og pute.
Jaja. Det er ikke alltid så lett. Jeg husker jo knapt hva jeg gjorde istad. Faktum, så husker jeg ikke lenger hva innlegget handlet om engang, men jeg trooooooor det hadde noe å gjøre med morsomme frosker?

Ikke det, nei? Neivel……………

Men jeg VET ihvertfall at fikk DENNE mms`en iløpet av kvelden.

Jeg begynner snart å mistenke at noen har dannet en konspirasjon mot meg. CIA f.eks. Jeg VEIT at CIA hater meg en del fra før av. Jeg har ikke noe imot katter, jeg bare SKJØNNER IKKE hvor alle kattene kommer fra. HALLO! Jeg trodde vi bodde i Norge lism? Her har vi mini-gris og mini-kuer åsånn!

Jeg tok derfor på meg den fake skinnjakka mi, og stakk! SKJØNNER`U!

Ikke det, nei? Tenkte meg det.. …..        ………………………………

Huff, jeg er så sinnsykt tilbakestående. Stikker å griner litt i badekaret igjen, jeg………..

Hils mora di fra meg, da!

NIGHTWATCH!

Jeg har funnet ut at jeg i gjennomsnitt tar rundt 200 bilder av meg selv hver dag. Jeg synes jo selv at jeg har et ganske så morsomt utseende, så det å titte på bilder av meg selv hele dagen er jo helt klart givende. Det er på den måten jeg f.eks spotter en og annen sjelden kvise.

Her om dagen, så slo det meg alikevel at det å bruke tiden sin på å avfotografere seg selv eeegentlig er ganske kleint. Derfor dro jeg til et kjempe-profesjonelt foto-studio, slik at noen andre kunne ta bilder av meg isteden. Kjempesmart!
Dessverre, så godtok dem ikke pistoler i studio, så jeg tok med meg en klokke isteden. Damn you, studio!!!

Først fant vi ut av en del interessante ting, som at jeg faktisk ER tilbakestående!

Og så fort dem ba meg om å ikke se tilbakestående ut, så valgte jeg visst å bli en HUND isteden! Geees, skal det ingen ende ta?

Og siden vi først er inne på klokker her! Altså, her er JEG original, også finner jeg ut at sveklingen Leonardo DiCaprio driver å hermer etter meg! Copycat ass.

Halvor:

Leonardo-svekling:

Ærlig talt! NOEN bør kanskje vurdere å finne sin egen stil snart? Jeg lagde faktisk en film om båter som sank åsånn engang også, og breial som han er, så RAPPA han jaggu den foran fleisen på meg også. Skikkelig kuk han Leonardo ass…

Nå veit ikke jeg hvor mye klokke dere kommer til å kjøpe av å se på disse bildene, men jeg tror vi kan slå fast at ingen kjøper Leonardo sin ihvertfall! Jeg hadde nok heller kjøpt BÆSJ, en å kjøpe Leonardo sin klokke lism!

Legger med et bilde som jeg fant på internett for å illustrere hva jeg mener med bæsj.

Dessuten, så vet jo alle at Leonardo DiCaprio er tilbakestående han også. Mer en meg til og med! Han er faktisk tilbakestående OG hund SAMTIDIG!

Jeg skal TA`RÆI Leonardo! Plagiat-møkkamann! POP, POP, POP THE GLOCK!!!

Men tilbake til saken! Meg altså, for jeg er mye fetere en Leonardo uansett. Ihvertfall i Tangerudbakken-setting!

WOHOO!

Sofsen pleier å spørre meg om det gjør vondt å være så dum.

Det gjør, UTEN TVIL, vondt å være så dum…

Og etter en velykket photoshoot, så tok jeg på meg den nye jakka mi, og spaserte av gårde.

På veien fant jeg ut at jeg var RELATIVT sulten etter en lang dag i studio. Etter å ha lett rundt en stund, så fant jeg litt gratis proteiner.

Yæck.. Vakke no digg alikevel.

Også registrerer jeg ved gjennomgang av bildene her, at Leonardo DiCaprio tydeligvis har rappa den nye hvite jakka mi!

Drittsekk ass……

Et innlegg om Redbull, NAV, og Halvor.

Ærlig talt NAV! Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg må bruke så mye av tiden min for at dere skal gi meg litt gratis penger!

Altså… Her drar jeg ned til NAV støtt og stadig for å be dem om å sette over gratis penger på kontoen min, også får jeg alltid beskjed om å skrive søknadsskjema. Problemet her i gården er at jeg synes det er dritkjedelig å skrive søkndadsskjema. Jeg vil bare ha pengene. Gjerne i kontanter. Aaaargh. Dette er beviset på at det norske samfunnet ikke fungerer. Når man må drive og skrive søknadsskjemaer hele tiden. Geeees.

Men ok da. Her i gården trenger man penger, så jeg får vel bare skrive den der søknadsdritten da! Skal bruke HELE livet mitt på å skrive søknad, jeg! OK??? HæHÆÆHÆÆÆÆ!????

Vel, så tok det bare 5 minutter da. Jeg følte for å benytte bilen ned til gratis-penger-bygningen.

RedBull sponset meg faktisk med denne bilen siden jeg har ADHD. Dem fant ut at jeg aldri kommer til å kreve gratis RedBull uansett, så var faktisk en rimeligere løsning i lengden.  VET DU (!?) hva som skjer hvis jeg drikker RedBull?

Dette skjer om jeg drikker RedBull…

For ikke å snakke om hva som skjer hvis jeg lager meg en Jägerbomb… Vil dere vite? VIL DERE???

OK, da…

Gees, jeg sporer av…

På NAV-kontoret brukte jeg opp 30 minutter av mitt verdifulle liv, på å vente. Det var under denne seansen at jeg oppdaget romskipet de har plassert midt i lokalet.

Jeg måtte såklart ta et bilde av meg selv foran romskipet….

Problemet på dette bildet er at man ikke ser at det er et romskip lengre. Jeg kunne tatt fler, men er du KLAR over hvor YDMYKENDE (!) det er å ta bilder av seg selv hele tiden?? Det sitter masse folk og ser på meg her lism.

Jaja, jeg er i hvert fall mye kulere en dem da. Hah.. De har jo ikke jobb engang!………………. Åja…   🙁

Uansett.. Da jeg endelig fikk møte penge-sjefen, så fikk jeg beskjed om at jeg må vente i TO måneder før jeg EVENTUELT får penger. HALLOOOO??? Jeg har jo lyst på penger nå, og håpet såklart på å få dem nå også… Jeg hadde til og med tatt med meg pose som jeg skulle putte dem oppi.

I ren desperasjon løp jeg inn på Video Nova. Jeg var sint, og så meg rent NØDT til å ta et bilde av meg selv.

Det var jo ihvertfall ikke noe gøy, så jeg dro hjem og tok bilder av meg der isteden.

DEEEER, ja…. Det hjalp. Nå skal jeg bruke resten av kvelden på å stalke Paradise Hotel-deltagerne. Det er nemlig fortsatt noen av dem som ikke har godtatt meg på facern!

Og dem som HAR godtatt, dem vil ikke svare:(

Jeg har med andre ord NOK å drive med, og ansvaret ligger nå på NAV, slik at jeg kan bestille meg flere slike…

STIKK UT OG VELT SØPPELBØTTER IDAG, FOLKENS! DET ER KJEMPEGØY!

Et lite innlegg, delvis om såpe.

video:soap

Noen andre en meg som husker denne?

Altså… Poenget med denne filmen var å vise frem gleden av å kunne åpne opp en ny pakke såpe, etter nesten 2 lange år på veien med den gamle traveren.

Onsdag 17. Mars, så skulle dessverre denne gleden vise seg å være kortvarig løgn! Såpens svar på LUREMUS!!!

Det som startet som en kjærlighetshistorie om en mann som var glad i såpe, skulle altså ende som en makaber og depressiv intriger. Kun sett av psykotiske jenter i midten av tenårene!

Ja, og meg da…

Ikke spesielt hyggelig, nei!

MED ANDRE ORD!

Hvis du er et menneske som er glad i dritt, som f.eks denne fyren:

DA kjøper du såklart denne!

La oss kalle denne dyre dritten for champagnediarè. Namnam.

MEN(!!!!!!) Om du skal du kjøpe deg en kurant såpe av den fancy typen. Da kjøper du denne, gitt!

Og jeg beklager såklart sterkt for at jeg ikke avfotograferte dette stykke kunst av et såpestykke for 2 år siden. Man vet ikke hva man har, før det er borte!

Per dags dato skal jeg fotografere meg sammen med flere av tingene mine, just in case jeg mister det…

Eggene mine<3<3<3

Rottematen min<3<3<3

Stor sjans for at jeg kommer til å savne pit-bull rotta mi også<3<3<3

Vinterskoa mi skal absolutt ikke kjimses av. Jeg har allerede mistet èn, may he rest i peace!

Spaghetti. Jeg spiser spaghetti HVER dag, så denne pakka holder nok ikke lenge…….

Det blir trist å se Jiffen min gå tom. Jeg fant den i vaskevogna til Elexia på Majorstua en kald vinterdag i 2007.

Ikke godt brukt sier du? Jeg bruker den med omhu.

Det ville vært vondt å se hjelmen ta fyken.. Ida fant den på Metallicakonsert i fjor<3<3<3

Huff.. Jeg har så mange ting jeg ville savnet… Tenk om jeg skulle miste julegaven fra gutta:(

Livet er kort, folkens! Ikke kast det bort på tull!

ANYWAY! (avsporingavsporingavsporing)

Skal DU kjøpe deg såpe, KUN fordi du er like blakk som meg, og har et ønske om å vaske deg på hendene?

Da kjøper du denne.

Det KAN også være lurt å invistere i en slik en, ettersom at europris-såpa har litt svekket tillit med sin ubetydelige prislapp.

Noe som, spesielt på vinteren, BRÅTT tørker ut hendene, og gjør deg avhengig av denne!

Og til dere som er fattigere en meg:

+ Økopakninger med Antibac finner man nok relativt tilgjengelig hos ditt lokale sykehus. Jeg tror dem er gratis.
+ Europrissåpe tilsvarer 7 panteflasker. Jackpot om du finner 2 store!
+ Fuktighetskrem… Hmmm….

Whatever…

Vask dere på henda, folkens! Hilsen en som dusjer MINST 3 ganger i uka!

(PS: Slut og retteskrive meg! Jeg er bare, søt når, jeg skivrer feil!)

Byromanse med innslag av laser-øyner.

Idag har jeg vært på byvandring igjen, og turen gikk blant annet til Partysvensken på Birkelunden.

Her har`u oss!

Og her ser du Birkelunden "sentrum". Her snakker vi faktisk det største kjøpesenteret i Oslo etter Oslo S og Mortensrud.

BTW! Har du sett Lennart?

Nei, ass…

Jeg endte opp med flere gevinster etter dagens runde i Tigerstaden. Blant annet denne morsomme, men ellers ganske stygge capsen.

Gråen ville også ha caps.

Her snakker vi virkelig rotte av FØRSTE klasse! Jeg ga brått capsen til henne, og mistenker at hun hypnotiserte meg til å gjøre det med laserøynene sine.

Huff… Nå går jeg med Canon jakke igjen. Jeg MÅ slutte å gå med klær som tilhører jobber jeg ikke jobber i…
 

Damn! Mens jeg fortsatt var i transe pga hypnosen, så klarte jeg å knuse yndlingsglasset mitt! Bruker et tidligere bilde for å illustrere.

NOOOOOO!

Jeg har tross alt en lang historie med dette glasset, som jeg ga meg selv utenfor en bensinstasjon, en sen sommerdag i 2008.

Gråen skal få svi for dette, men jeg tør ikke gjøre noe enda. Hun har fortsatt laserøyne…

Jeg må rette fokus over på noe annet. Jeg starter med å se alle KLM filmene mine.

THUNDERDOOM<3

Det har vært en interessant og givende helg. Fredagen startet jo som vi husker, med at mitt beinharde forbilde fødte tidenes råeste baby. Håper vi blir enige om å døpe henne til noe litt spenstig. Maud Angelica for eksempel.

2 timer gammel, og flexer muskler allerede. Akkurat som bror sin!

Etter besøket på sykehuset, så tok jeg trikken til Bislett Kebab for å kjøpe inn min daglige dose junkfood.

Linnèa bor faktisk i leiligheten med det markerte vinduet, og har egen inngang til kebaben!

KEBAB!

Også har jeg har tatt ENDA flere katte-bilder!

PS: Om noen kjenner igjen noen av kattene, og vet hvor de kommer fra. Vennligst si ifra, for jeg har virkelig ikke peiling….

Etter et vellykket måltid, så begynte jeg å snuse. Jeg slutta igjen etter ca 5 minutter.

Jeg trengte et liv, og ringte vennene mine. Her har vi blant annet Ida og hennes narkomane kjæreste. Jeg tror han het Roy.

Sammen gjorde vi byen utrygg på DENNE måten..

Heldigvis, så var dette åstedet det IKKE skjedde.

Etter at politiet stakk, så måtte vi finne nye kulisser til alle pose-bildene.

Perfect!

YES!

Okay, jeg kjøpte meg tydeligvis noe pizza da, og stakk hjem.

På lørdagen, så stakk jeg tidlig ut i byen for å nyte livet. Jeg fant TIDENES feteste sjappe.

Jeg skal med andre ord ALDRI betale meg inn på et utested igjen!

Så stakk jeg en tur ut i skogen og forurenset verden litt.

PS: Jeg fiser også! Møkkajordklode!

Etter at jeg hadde forurenset ferdig, så fant jeg min kommende kone på Jernbanetorget! Vi skal gifte oss i verdensrommet!

Og mens vi snakker om utested, så hadde Natt&Dag mæd party på Ingensteds igår.

Dem hadde billig blogge-øl der, og etter å ha knust minst 20 flasker blogge-øl i gulvet med vilje, så danset jeg foran et filmkamera en times tid. Om filmen havner på internett, så blir nok bloggen min aldri oppdatert igjen…..

ANYWAY!

På veien hjem, så tok jeg merkelige bilder av meg selv igjen…

Rev ned utallig mange slike…

Hmm?

Og såklart…

BTW! Sjekk hvor utrolig kvalmende pizzaen var a! Æsj, tror jeg stikker å brekker meg ass…

Helgen er i prinsippet en grusom tid. Sånn sett var det jo ganske dumt å slutte i jobben, for nå er det liksom helg HELE tiden. Flaks jeg vet å slappe av….

Og imorra blir`e NAV!

(Y)

ET INNLEGG DEDIKERT TIL ÅRETS RAMMESTE DAME 2010!

Jeg vokste opp alene sammen med Faren min igjennom hele min barndom. Vi levde slaraffenlivet i Huldreveien i Azker, og hadde ingen hast med livet. Jeg er en generelt tiltaksløs type. Fattern er også glad i å slappe av.

En vakker Påskedag i 2003 skulle alikevel livet mitt få en drastisk endring, for ikke å snakke om Pappa`s singelliv. Fatter`n fant ut at det ikke var noe moro å være singel lenger, og gifta seg med TIDENES dame etter få måneder. 20. Desember 2004 kom gaven jeg hadde venta på siden min egen fødsel i 1988.

Lillebroren min titta frem etter 9 lange måneder i reiret, og tok verden med STORM!

Gangster. Akkurat som broren sin! Og jammen har vi ikke funnet på mye sprell sammen også!

Jeg har tidligere hørt at en fødsel NESTEN er like vondt som å få en fot tuppa opp i skrittet. Alikevel, så må jeg knele for det andre kjønnet, da en fot tuppa opp i skrittet kommer uforberedt. Ihvertfall i de fleste av tilfellene.

Når man skal føde, så er man HELT bevisst HELE tiden, og jeg tror en mer kurrant sammenligning f.eks kan være å skjære av seg hodet med en sløv kniv. Det anbefaler jeg såklart ingen. Jo. Nei… Jo. MEN, med andre ord, så skal man være ganske beinhard for å presse ut en unge. Beinhard. Èn unge.

Og her kommer nyheten!

Etter 5 år, så var altså min små-gærne stemor klar IGJEN, og IDAG fikk JEG en LILLESØSTER!

YEAH!

Ikke var det nok med å få kustus på Azker`s slappeste gutteklubb, og atpåtil føde ungen til en av dem! Her snakker vi altså om å føde ÈN UNGE TIL! Da snakker vi TO unger, og det er liksom beinhardt å føde èn!? Her snakker vi faktisk beinhard av en annen dimensjon! HallO?

Altså… Jeg har tuppet meg selv i skrittet opptil FLERE ganger idag, men er enda ikke i NÆRHETEN av å bli like rå. Jeg bøyer meg i støvet, og prøver å legge vekk tankene om å skjære av meg hodet med en sløv kniv. Stemora mi er BEINHARD!

BEINHARD, sier jeg!

Fatter`n! Din hingst! Du har skaffa deg den rammeste dama, og atpåtil vært smart nok til å innvie nye medlemmer i familien vår. Lillebrutter`n er enig!

FOLKENS! Jeg er ikke en slik sosiopatisk kommentar-jeger, men idag håper jeg alle som besøker meg gir en kjempehilsen til stemoren min som tross all sunn furnuft, bidrar til å gjøre familien min ENDA sterkere en den allerede er!

HURRA FOR LIVET! Hilsen en arbeidsløs pessimist, som liksom ikke liker noe….

NAKKESKUDD

Idag sto jeg opp rundt klokken 11. Jeg var ganske sulten, og fant ut at vårruller IKKE er et alternativ til frokost. Jeg liker jo ikke vårruller, så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg valgte å spise det…

Ettersom at enkelte faktisk LESER det jeg skriver, så må jeg si jeg begynner å blir svært engstelig. Alikevel, så har jeg en usedvanlig sterk trang til å minne om meldingen jeg fikk om brevpostsending igår.

Jeg skjønte at det måtte være noen som ønsket meg godt, så jeg anså dette som den perfekte unnskyldning til å dra ut av leiligheten en tur. Jeg tok meg en utflukt, og på veien fant jeg en usedvanlig kul sykkel.

Livet var godt, og på postkontoret kom en av tjenerne mine løpende med posten, da han så meg glinse bak disken. Verden er god når man er æ-kjendis.

Ålreit type. Han er homien min, og har gode kontakter med gutta i ZZ top.

Ja, se her du! Pakke å greier. Sikkert Louis Vuitton som skal smiske igjen….

GRRRRR! My precious!

Først trodde jeg noen hadde sendt meg en slags bunad.

Men så var det faktisk noe ENDA bedre!

GRATIS kaffekopp…. OG SHOTTEGLASS!!! WOHOO!

Jeg ble SÅ glad at jeg måtte gjemme hodet inn i et TRE på vei hjem!

HEYHEY!

Helt utrolig. Jeg måtte RETT hjem å prøve!

Oh yes!

Kompisen min sovna..

Mens jeg bare ble SYKT fet… Såklart….

Arbeidsløs lasaron på Nesodden.

SE! Jeg er GUD!

Nei`a… Jeg er ikke det, men jeg er ihvertfall Kongen av min egen hage…..

Huff… Jeg er så mye inne i leiligheten min, at jeg blir gal. Dessuten har NextGentl av en eller annen grunn redusert hastigheten på internetten min…

Det skulle da f.eks vært et bilde her?

Ja, det var faktisk SÅ tregt at jeg ikke kunne stalke årets Paradise-deltagere engang!

Flaks jeg rakk å printscreene…

<3<3

NextGentl er noen MØKKAFOLK! Hvorfor må absolutt JEG drive å betale regninger hele tiden? Jeg har jo ikke jobb en gang!

Jeg merket at jeg begynte å bli sprø, og skjønte at jeg måtte komme meg måtte ut. SELV T-BANEFORENINGEN SYNTES DET VAR PÅ TIDE AT JEG KOM MEG UT!

Det var på tide å færra til Mexico! Nesodden ihvertfall…

Nesoddinger er noen rare folk, men dem sørget for å gi meg en behagelig tur i en desperat livssituasjon. F.eks, så kunne jeg overhøre noen gamle karer på båten diskutere Disneychannel. Deretter begynte en annen gammel kar å fortelle et spennende eventyr. Akkurat høyt nok til at jeg også kunne høre på. Tottaly worth 30 kroner. Det var behagelig, og jeg kjente jeg trengte ferien. Til Nesodden altså…

Ja, se her! Her kan vi se tollen på Nesodden, mens de passer på at ingen smugler med seg f.eks Østeuropeere i bagasjen.

Etter en fortreffelig busstur inn i fastlandet, så fant jeg omsider huset til Sofsen. Slik ser det ut!

Meget urbant og stilrent. Jeg måtte ta et bilde til. Av meg selv såklart.

OI! Hva skjer i vinduet bak meg?

Aaa… Bare Sofsen som kulern på rommet sitt. Hey Sofs!

Nydelig jente! Hun er egentlig veldig glad i meg. Hun bare viser det ikke så ofte=S

Hjemme hos Sofs har dem det litt anderledes en hos andre mennesker. Dem bruker f.eks et ganske high-tek og nytt bestikk. Supertrendy i Hong Kong har jeg hørt.

Dessuten har hun en kjempesøt, død hund.

Og tanken er jo egentlig veldig god. Altså… Hvorfor skal døde dyr absolutt kastes? Er dem ikke bra nok for oss mennesker?

Jeg tok meg selv i å ikke ønske meg døde husdyr, men nå vurderer jeg å ikke begrave den døde rotta mi alikevel. Flaks at hun FORTSATT ligger utafor. Gjenbruk folkens! Gjenbruk!

Nei, huff, stakkars.. Jeg burde kanskje passe på den levende rotta mi isteden. En rotte med hjerte for spaggethi vel og merke.

ANYWAY! (Gees, jeg sporer av…)

Sofs syntes jeg så ut som en arbeidsløs lasaron, noe som forsåvidt stemmer. Hun hentet saksen, og klippa meg litt fin og fresh. Prøvde ihvertfall. Jeg er jo tross alt fortsatt en arbeidsløs lasaron…

Whoops!

Jeg fikk litt noia, og rømte til Oslo igjen… Denne gangen var det ingen gamle folk som leste eventyr på båten, så jeg tok litt bilder av meg selv isteden.

Vel hjemme, så oppdaget jeg at det lå et KJEMPESPENNENDE brev i postkassa!

Jeg vet ikke hva det er for noe, men jeg feiret oppmerksomheten, med godteri, uansett.

Huff. Jeg har ABSOLUTT ikke godt av godteri!

Jeg så mitt snitt i å ta flere bilder av meg selv isteden…

Sov godt, Møkkafolk!

PS: Nettet mitt er fortsatt tregt, og det tok meg rundt 8 timer å lage dette innlegget! FML…… Håper INGEN ansatte hos NextGentl sover godt!!!!