Et vandrende, sosialt selvmord.

Igår hadde jeg en STRÅLENDE aften, basert helt og holdent på andres vegne. Jeg elsker begrepet sosialt selvmord, og ble underholdt av både Cops, OG en kjempeflott dokumentar om guttaklubben Outlaws, som handlet om en gjeng tilbakestående Østfoldinger som på imponerende vis har bestått motorsykkel-sertifikatet. Klapp på skuldern gutta!

DE FREDLØSE!!!
(Se den! OMG)

Jeg trodde kvelden var reddet, men jeg hadde bare delvis rett. Dagen skulle nemlig bli ENDA bedre. På SELVESTE kvinnedagen (Grattis) skulle nemlig også JEG få en gave!

For å si`re sånn:

Morgenen 15.Mai 2009 våknet jeg til en følelsen av tomhet, og jeg forsto fort at en viktig bit av livet mitt manglet. Kvelden før var det en nervepirrende avslutning av Norges BESTE tv-serie siden 7 søstre, og hodet mitt har fungert som et vandrende spørsmålstegn siden.

Ja, jeg snakker såklart om Paradise Hotell, og igår fikk jeg plutselig deler av livet mitt nogenlunde tilbake. Dessverre, så glemte jeg å installere minnekort i kamera da jeg tok kveldens SYKT fete paradise hotell bilder.

Jeg kompenserer med denne vinner`n…

SPORT ass… Jeg har sett SPORT i 10 måneder, og jeg liker ikke sport engang! Jeg skjønner ikke forskjellen på håndball og fotball lism…

ANYWAY!

Paradise lism..

Etter kveldens episode dro jeg frem litt ildvann og skålte høytidelig med min gode venn. Han heter Nabo.

Vennligst ikke kommenter overarmen min. Jeg hadde akkurat bola, så den hadde litt sammentrekninger:S

Livet var en smule verdig igjen. Det er klart… Det hadde vært ENDA bedre om jeg hadde fått være med. Jeg er jo tross ALT et vandrende, sosialt selvmord selv, og ville glidd rett inn med resten av dustegjengen.

Jeg ble liggende en stund i drømme.

Deretter hadde jeg et rollespill med meg selv, som skildret alle intrigene fra fjorårets sesong. Jeg er ganske flink, og melder min ledighet for National Teateret. Og Paradise Hotell 2011 såklart…

Jeg sovnet tilslutt i gledesrus denne kvelden. Tiltross for at klokka brått ble 04:00.

Greia var nemlig den, at jeg blei sittende oppe å gjøre noe av det som opptar MEST av min tid. Vi snakker selvfølgelig om å sende pinlige og sjenerende meldinger til jenter jeg egentlig ikke kjenner på facebook.

Herregud… Jeg skjønner ikke hvorfor jeg legger det ut HER heller lism. Det er liksom ikke ment for å være morsomt heller. Jeg tror faktisk at jeg er flink på dikt. Ihvertfall etter at klokka har slått 04:00…


Jeg trives ikke med det her. Når klokka blir såppas mye, så har jeg ikke kontroll på meg selv lengre. Hvorfor gjør jeg dette? Grøss….

ANYWAY!

Inatt, mens jeg spaserte litt rundt i leiligheten min på jakt etter noen nye venner, så oppdaget jeg plutselig et brev fra NAV! Der stod det at jeg skulle være på møte hos dem klokka 09, altså 5 timer senere. Damn…
Jeg synes det er veldig rart at NAV velger å ha disse møtene så tidlig, når dem veit at deltagerne er arbeidsløse.Det er jo liksom litt av fordelen med å være arbeidsløs! Man vil jo gjerne sove lenge åsånn, men okay… 5 timer senere, altså for 2 timer siden, så møtte jeg opp på NAV hvor jeg raskt ble bedt å gå i en skamme-seg-parade med resten av taperne.

Det var jaggu ikke mange som gadd å stå opp for å rekke møte, og jeg kan love deg at det ramla av et par til her også.
Selv beholdt jeg verdigheten ved å leke sivilist, og spytta litt på de andre arbeidsøkerne åsånn, slik som resten av tilskuerne gjorde. Jødemarsjen kalles det visst i ekstreme miljøer.

LOL..

Så var det møte. Kjempeinteressant. Vi lærte at man må huske å signere skjemaer åsånn. Selv gleda jeg meg bare til å få masse cash i lomma, så jeg ble SYKT skuffa da jeg ikke fikk annet en et dustete skjema som jeg måtte signere. GEEES! NAV har virkelig ikke lyst å gi meg penger! Jeg tok et bilde av meg selv i frustrasjon. Det pleier å hjelpe.

Terapi.

Så stakk jeg hjem å lekte litt med den eneste vennen jeg fant i natt…

Hun liker visst ikke tyggis.

Damn… Jeg har begynt å skrive masse igjen. Det er jkepme plasgomt fr meg orkre ike og les korekttur lengr.

NÅR SKAL NAV DELE UT GRATIS LIV?

Neglelakk-rehab

Igår fikk jeg en bekymringstelefon fra tanta mi. Hun hadde fått med seg mine siste dagers aktiviteter og ba meg over på krise-middag. Jeg hoppa inn i bilen, og kjørte bort.

Og jeg som ikke har lappen engang!

Ved meldt ankomst, så fikk jeg utdelt en slags ny form for sprit, og noen ødelagte q-tips. Deretter ble jeg bedt om å fjerne den kule neglelakken min. Jeg vegret meg litt, men så tømte jeg en vin-flaske bak ryggen hennes. Da gikk det bra.

Jeg brukte ca 10 minutter på å fjerne det nye imaget mitt. Jeg følte det hele som en stor påkjenning, men etter flere timer med intens gråting, så skjønte jeg at det egentlig var det beste. Jeg er jo tross alt en mann, og burde ikke ha turkise negler.

Nå lurer sikkert… Ingen… På hvorfor jeg ikke har fortalt noe meningsløst om middagen enda, men jeg kan jo lufte det alikevel. Jeg spiste SUNN mat!
Da stil-imaget mitt røk med de turkise neglene, så ville jeg ikke drepe junkfood-imaget mitt også. Jeg droppet dermed å ta bildet, selv om det på dette tidspunkt ikke ville hatt noe å si, da jeg fortalte noe meningsløst om middagen uansett.

OMG, jeg er stusselig.

Jeg fant det best å bare tryne til sengs. Tanta mi turte ikke å gi slipp på meg, sånn i tilfelle jeg skulle løpe ut å lakke neglene igjen, så jeg sov der.

Jeg sover jo såklart eeegentlig naken…

Og OM noen lurer, så photoshopper jeg tennene mine. De er brune…..

VIPS! Så var det en ny dag. Jeg merket at kroppen var renset for turkise avfallsstoffer, og feiret med å spasere litt i Bygdø Allè. På veien kom det en kul politibil forbi, som jeg ville ha et bilde av. Jeg faila….

Jeg gjør det nok best innendørs, så jeg stakk til Elexia for å bole litt.

Som dere skjønner, så trener jeg jo MINST en gang i måneden. Powerboy 4 LYFE.

Etter en deilig og forfriskende treningsøkt, så stakk jeg hjem og gledet meg til å slappe av litt. Dessverre ble gleden kortvarig da Sofsen bare MÅTTE sendte meg tidenes MEST skremmende link på facebook-chatten.

Hun gjorde det sikkert bare for å erte meg, siden jeg er stusselig åsånn…

Og siden dere forhåpentligvis ikke gidder å skrive over linken, så ser altså resultatet SLIK ut.

En ting er at han idioten er Retard, men HALLO!? HVEM…. Jeg sier, HVEM er det som lar seg avbilde SLIK med en klovn? Altså.. Hadde det vært Ron Jeremy, så hadde det jo vært fett, men dette er ikke Ron Jeremy. Dette er en klovn. Det ER liksom ikke kult, SELV om du har fått betalt for å ta på kvise-tissen hans. Gees… Her prøver jeg så godt jeg kan å forklare hvor nørd jeg er, også kommer han idioten der å ødelegger hele tiden. Jeg hopper ut av vinduet ass..

PS: Jeg bor i første etasje…

KONG HALVOR – ARBEIDSLØS LEIEMORDER

Igår dro jeg på besøk til Norges største, svarte hull. De fleste tenker nok nå på steder som Raufoss eller Dombås, men jeg må nok skuffe. Norges største, svarte hull er faktisk AZKER og her tilbrang jeg gårsdagen. Party Factor 9!

Jeg har fortsatt turkis neglelakk, så jeg følte at jeg måtte ha en litt matchende outfit for anledningen.

Deretter byttet jeg til noe litt mer komfortabelt, og spilte litt gitar. Jeg kan Nothing Else Matters riffet UTENAT!

Good times. Etter et hyggelig og vellykket show, så røyka jeg en fugl.

For dere som ikke har røyka noe særlig fugl før, så blir man litt øltørst.

Halloooo!

Nei.. Det var på tide å finne frem litt morsomme party-effekter. Ingen våpen, ingen fest pleier jeg å si.

Eeeey!

Skjønner`u? Du skjønner….

PS: Jeg kan skrive navnet mitt i snøen når jeg pisser, også…

“Det er tøft å være farlig. Kult og være kriminell. Spre litt frykt på byen, på en fredagskveld”

Jeg sjekker alltid damer på denne måten lism…

Skjønner ikke hvorfor jeg alltid blir arrestert når jeg sjekker opp damer. Skjønner det VIRKELIG ikke…….

Jeg har drept SYKT mange insekter med dette underverket.

Og slik at alle får det med seg. En HVER mann bør eie en bajonett.

Og bare sånn for å avslutte nok et meningsløst blogginnlegg… TROR du ikke jeg har ordna meg ET NYTT bilde av meg selv med kattepus? Helt sykt. Skjønner ingenting.

Livet er herlig, folkens!…

PLAYBOY MANSION

Igår inviterte jeg ALLE vennene mine på besøk for å slippe å røyke sigar alene. Det er nemlig veldig trist, og SYKT stusselig…

Og enda mer stusselig blir det, når jeg rigger opp kamera og tar bilder av meg selv. Huff. Alle sier dem trenger et liv om dagen, men jeg TRENGER faktisk et liv.

Det kom utrolig nok 2 stykker. Medlidenhet, og et løfte om en god sigar stod nok for den biten.

Det er på DETTE tidspunktet det passer seg å sette på Dope Boys.

Jeg så SYKT glad for at turkis neglelakk er blandet ut med SYRE slik at det sitter HELT fast i fingrene mine…

Heeeey!

heyheyheyheeeey!

Sigaren gikk RETT i hodet på meg.

En slave for nikotinen. Sykt avhengig ass…

Etter å ha røyka sigar i 5/6 timer, så var det på tide å komme seg ut en tur. Jeg fant ut at jeg ville hilse på venna mine fra Kjefta.org som feiret sin 3 års bursdag på Blå. Hurra, hurra åsånn.

Vik unna for Kongen!

Nei, det var nok like greit å dra hjem igjen. Av en eller annen grunn, så tror jeg ikke folk likte meg der.

Når jeg kom hjem igjen, så la den en HELT ukjent fyr og sov i sofaen min. Jeg hadde sikkert glemt å lukke døra igjen. Heldigvis, så hadde jeg SOM ALLTID masse små pizzaer å spise, så da var det greit. Jeg kan ikke fatte og begripe hvor pizzaene jeg spiser hver helg kommer fra. Jeg tar jo taxi hjem…

Og etter et bedre måltid, så fant jeg ut at det var på tide å ringe litt. Klokka var jo bare 5, og jeg trengte å sosialisere meg. Jeg ringte Sofsen, og brukte over èn time på å fortelle henne om den flotte kjøttdeigen jeg har liggende i kjøleskapet.

Kjøttdeig altså…

Æsj.. Jeg burde egentlig vaske kjøleskapet. Til tross for at jeg ikke har noe mat der, så er det sykt ekkelt, og lukter vondt…

Når det er sagt, så burde jeg vel strengt talt få begravd den stakkars rotta mi snart også. Hun har liggi utafor i 2 uker nå, og naboene har begynt å se rart på meg…

Ida? Funeral til uka eller? Please! Det haster ass…

ANYWAY! Jeg så slik ut da jeg sto opp idag!

HELDIGVIS, så møtte jeg en fyr som hadde SYKT fete vanter!

God Lørdag!…………………

Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt.3

– Jeg fant nettopp ut at disse jentene leser bloggen min.

JEG får ihvertfall noia….

Men jeg skal vel ikke si noe.. Jeg lider tross alt av de samme diagnosene som denne trivelige fyren.

– Jeg tror det er på tide å få nye venner.

Og jeg kan ikke FATTE og begripe hvorfor jeg har så mange katte-bilder av meg selv. Jeg kjenner da virkelig INGEN som har katt…

NÅR det er sagt, så ble jeg nettop lagt til på facebook AV en katt…

DOUBLECHECK!

Imponerende. Og avisene skriver om at BARN er aktive på internett? GEEEEES! Velkommen til 2010.

Heldigvis, så har jeg en veldig farlig pitbull-rotte, som sitter i datastolen min og passer på at skumle data-katter ikke tar meg.

UÆÆÆÆÆ!

Bestevenner<3

ANYWAY!

– Du må ALDRI finne på å handle med handlevognene på CC Vest. De brukes daglig av alle butikkansatte på CC Vest til å tømme søppel. Søppelvann er eklere en dovann, og høyst sannsynlig, så er dem belagt med begge deler.

Det kan anbefales å lage handlekurv av gensern. Gamlemåten…

– Som blogger MÅ man høre på Muse, og man BØR ha et GODT svar på hva jeg gjør på dette bildet.

Dessuten, så tar jeg meg selv i å synes at Modern Talking faktisk ER ganske fett…

WOHOO!

– Alle normale mennesker har sin egen tørkeprosedyre hver gang man har dusjet. Selv starter jeg med ansiktet. Deretter venstre arm. Så er det høyre arm sin tur, før magen blir tørr og fin. Håret kommer på en sterk femte plass. Helligdommen på en minst like viktig sjette plass. Så gjør jeg noen morsomme bevegelser med kroppen, mens jeg tørker ryggen. Tilslutt tar jeg bena. Jeg tror bena havner sist, siden det er slitsomt og kjipt å løfte dem opp. Tiltak lism…

Jeg håper at alle dere som leser dette fra nå av vil tenke på MEG hver gang dere gjennomfører deres daglige, ukjente tvangstanke. TENK PÅ MEG! GJØR DET!

REMEMBER ME!

Hvordan er din tørkeprosedyre?

100 totalt unødvendige ting å vite om MEG.

1. Siste du drakk? – Jeg drikker skittent Oslo-vann HELE døgnet.

2. Siste telefonsamtale? – Greven Lars.
3. Siste mottatte sms? – Bittre Linnèa. Hun vil ha fors på en trikk.
4. Siste sangen du hørte på?

5. Sist du gråt? – Jeg gråter akkurat nå.

15. Har du fått nye venner i år? – nei, men jeg har fått mange nye uvenner.
16. Sluttet å være forelsket? – Jeg er forelsket i meg selv.
17. Ledd til du har begynt å gråte? – Jeg har ikke ledd siden 1992. Jeg bare gråter..

18. Møtt noen som har forandret deg på godt eller vondt? – Jeg møter meg selv i døra hver eneste dag. Vet ikke hvor godt det er.
19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er? – Jeg fant ut at jeg ikke har noen virkelige venner.

20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg? – Jeg baksnakker meg selv på INTERNETT hver dag lism.
21. Kysset noen fra din top friends liste? – Jeg har prøvd…

23. Hvor mange barn vil du ha? –  Jeg vil ha ÈN unge i HVER havn!
24. Har du kjæledyr?

Dette er også min fungere kjæreste. For the record…

 

25. Vil du forandre navnet ditt? – Jeg har store planer om å bytte navnet mitt til MacGyver!
26. Hvordan feiret du din siste bursdag?

 

27. Når våknet du i dag? – ZZZZzzzzzzzzzzzz
28. Hva gjorde du midnatt i går?

29. Nevn noe du IKKE kan vente på? – Jeg venter ikke på NOE. Det er nedverdigende!
30. Sist gang du så pappan din? – Jeg så han på Tirsdag.
31. Hva ville du forandra i livet ditt? – Hvilket liv?
32. Hva hører du på akkurat nå?

33. Når så du sist din mor? April 1990….
34. Hva går deg på nervene akkurat nå? – BASEBALLS og resten av horegjengen på Spotify!
36. Skulle du hatt et annet navn enn du har egentlig? –  Grev, Prins eller Boss.
37. Sivilstatus?

 

38. Stjernetegn? – Jeg er vekt. Passer bra, siden jeg er bodybuilder.

 

39. Gutt eller jente? –   ??
40. Barneskole? – Hagaløkka Skole i AZKER!
41. Ungdomskole? – La oss kalle det alternativ skolegang…
42. Videregående? – Videregående?
43. Hår farge? – Grønn.
44. Langt eller kort? – Har ikke målt tissen siden 1993.
45. Høyde? – Jeg røyker ikke hasj.
46. Er du betatt av noen? – Jeg er betatt av meg selv.
48. Piercinger?

 

49. Tattovering? – Jeg har tattovert verdens feteste narkoman på ryggen.
50. Høyre eller venstre hendt? – Jeg er høyrehendt, og kan dermed bruke saks uten større problemer.
61. Spiser? – McDonalds, kebab, pizza og egg. Liker ingen av delene spesielt godt.
62. Drikker – Fernet Branca til frokost, Fernet Branca til kvelds! Sjohei!
63. Nå skal jeg? – Ta bilder av meg selv naken.
64. Hører på?

65. Venter på? – Nobels fredspris.
66. Er barn viktig for deg? – Så lenge dem sover.
67. Lyst til å gifte deg? – Kommer ann på om UFFIE har lyst.
69. Lepper eller øyne? – Assguy.
70. Kyss eller klem? – Jeg vil helst bare bli kilt på ryggen, jeg.
71. Høyere eller lavere? – Max 150 cm!
72. Eldre eller yngre? – Jo nærmere null, jo mindre……………………..
73. Romantisk eller spontan – Tilbakestående og dum.
74. Fin mage eller fine armer?

Måtte…

 

75. Tattovering eller piercing? – Mest mulig av begge deler! Helst i ansiktet!
76. Voldsom eller forsiktig? – Jeg er ihvertfall svært voldsom…
77. Forhold eller bare lek? – Jeg leker lism…
78. Bråkmaker eller tilbakeholden?

79. Kysset en fremmed? – Jeg kysser fremmede hele tiden. Jeg burde slutte med det…
80. Drukket sterk alkohol?

81. Mistet noen du ervar glad i? – Ja, det har jeg absolutt gjort….
82. Sex på første date? – Sex?
83. Knust noens hjerte? – Jeg har FYSISK knust noens hjerte. Jeg brukte GUNNER! YEAH!
84. Fått ditt eget hjerte knust? – Daglig på Ica.
85. Blitt arrestert? – SEEEPH!
86. Takket nei til en invitasjon til date? – Jeg har aldri fått noen invitasjon til date:(
87. Grått når noen har dødd?

 

88. Likt en venn som er gutt? – Jeg har ingen venner………………..

TROR DU PÅ:
89. Deg selv? – Ja, men jeg burde ikke.
90. Mirakler? – Jeg ER et mirakel.
91. Kjærlighet ved første blikk?

92. Himmelen? – Absolutt.
93. Nissen? – Absolutt.
94. Kyssing på første date?

 

95. Engler? – Jeg er en engel lism..
96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå?

97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen? – Jeg har ca 3 stk nå, jeg:)
98. Tror du det er mulig og være trofast for alltid? – Hvis man er HORE og NØØØØRD.
99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten – utenom det selvsagte som mat, vann og luft?

 

No doubt………. Nå stikker jeg å henger meg litt.

Mannen med de turkise neglene.

Nummer 1. Hva dreiv jeg med igår?

Nummer 2. Jeg har turkis neglelakk. Hva dreiv jeg med igår?

Åja… Stemmer det.

Anyway…

Jeg fant ut at jeg skulle hjelpe våren litt på vei, og stakk ut i hagen for å måke vekk vintern.

Men så var det mye kulere å ta bilder av meg selv, så jeg gjorde det isteden…

Heyheeeey!

Det var strengt talt litt kult med turkis neglelakk. Ida har voldtatt meg med neglelakk før, så jeg er fullt klar over at det brått sitter fast en måned. Det er bare å venne seg til det…

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

OMG, hvorfor legger jeg ut det her på internett………….

SLAGSMAAL

Idag kjørte jeg gode, gamle “Pyramiden”..

Det gjorde at jeg følte meg litt sånn her…

Og brått ga meg en avgjørelse til å gjøre dette. RAVE!

Som IGJEN gjorde at jeg sjikanerte HELT tilfeldige Moldensere SLIK.

Stakkars…

Til gjengjeld, så fant vi ut av en del praktiske ting, som at Ida faktisk ER ganske liten.

OG at Linnèa FAKTISK bor i en hule.

UÆÆ!

Jaja.. Heldigvis, så var det TILFELDIGVIS konsert denne vakre tropenatten….

Eeegentlig litt usikker på hva som skjer her, men jeg mistenker at det er Grim Reaper og vennene hans, som har kommet LITT for sent til Halloween. Det er tross alt i Oktober. HALLO!? For en idiot…

Gutta lagde ihvertfall liv.

Noe INGEN digga. Ihvertfall ikke jeg…

Og SÅ tilsutt.. For å toppe kvelden med en ny-servert vits via tidenes dårligste MSN erstatter…

Jeg sier bare      …………………………………………………………………………………………………………………………

Og såklart.. God natt!

Livet som arbeidsledig!

Idag kan man faktisk skrive Konghalvor.com, og komme direkte inn på HJEMMESIDEN min. Det kostet nesten 500 kroner, noe jeg egentlig ikke har.

Men jeg merket fort at kjendisstatusen dermed holder høyden, da politieskorte viste meg vei til dagens viktige photoshoot av Kongen selv…

Dem ba meg ta med masse klær og rekvisita, så jeg bare tok med de tingene jeg ellers pleier å bruke når jeg tar bilder av meg selv..

Av en eller annen grunn, så ville dem ikke bruke noen av tingene mine….

Litt satt ut av tanken på en photoshoot UTEN gunner, så ble jeg stående slik en stund å henge med nebbet..

Men så kom fotografen å sa han syntes jeg var sykt kul, og den villeste fyren i verden. Da ble det bedre.

(Må bare skyte inn, at det er første gang jeg måtte spørre ukjente mennesker om å ta bilde av meg siden jeg liksom blogger åsånn. Dødskleint)

Shiiiit, Lars Tangen!

Etter en vellykket photoshoot med IMPONERENDE pose-egenskaper, så gikk berømmelsen og den kommende rikdommen litt i hodet på meg. Jeg så meg sterkt nødt til å gjemme meg på trikken…

Så tenkte jeg å kle av meg alle klærne for ta noen nakenbilder av meg selv, men fikk jeg jo søren ikke av gensern.

Jeg ble ganske satt ut da jeg måtte innse at assistentene på settet altså hadde TEIPA fast gensern min til kroppen.

Dem visste sikkert at jeg automatisk prøver å kle av meg klærne når jeg ser et kamera, men HALLO.. Makan til frekkhet…

Gode råd var dyre, og jeg fant ut at en avslappende Ringnes på Jokke-brygga ville gjøre susen.

Livet som arbeidsledig folkens! Livet som arbeidsledig! Nå blir`e Slagsmålsklubben for alle penga som jeg IKKE har…

Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt.2

“Johnny Nonsens”

– Jeg tar bilder av meg selv hver dag, mens jeg er alene. Jeg poserer med pistol for å virke tøffere for meg selv. Jeg ser generelt mye på meg selv i speilet hjemme.

Jeg redder kanskje meg selv ved å si at jeg smughører på gangsterrap 8 timer om dagen.

– Jeg mister retningssansen i trappeoppganger. Jeg tar kun heis. Har du ikke heis, så kommer jeg ikke… Ikke at noen inviterer meg uansett. Dessuten er jeg LIVREDD for å få de livsfarlige istappene utenfor leiligheten min i hodet, så blir hjemme jeg…

Dette er en dødsfelle. Nå må Obama snart begynne å handle!

– Jeg og min vakre kusine fant ut en sommerdag i 1992 at jentetissen er det samme som guttetissen, bare godt dytta opp i hjernen.

Unnskyld at jeg ødela det vakre bildet ditt Camilla:( Til gjengjeld, så vet du at du har kustus på meg…

– Jeg er så heldig å ha blitt “wayne`t” av The Norwegian Face-Bo$$ . Jeg anbefaler såklart alle å bli fan på Facebook.

– Jeg synes det er kjempe-interessant at man kan kjøre båt til nesodden og deretter farte rundt med buss for bare 30 kroner, når en skitten togtur til Asker kan koste opp mot 100 kroner. Trikset er så klart å ikke betale i det hele tatt.

– Dyrt

– Billig

– Jeg har ikke et liv, så det varmer hjertet å se at andre ikke har det heller.

– Det franske POP-bandet Gipsy kings hadde gatekonsert i Karl Johan igår.


Jeg worder forresten zofs1 på at disse bekreftelsesgreiene er skikkelig ASSPAIN…

– Jeg spiser på Mækkern hele tiden. Jeg forstår ikke hvorfor. Det smaker pyton….

Og apropos Mækkern. Jeg skjønner IKKE hvordan Hausmania kan være brannfarlig…

Herregud.. Jeg er skada. Jeg stikker å slår hodet mitt i do-skåla……………

“Girlfriend in a coma”

Ikke spør. Jeg er farlig å lytte til…..