BURSDAG2012

For 2 år siden skrev jeg DETTE innlegget i anledningen; min bursdag. Idag er jeg 24, og ser nok litt lysere på livet – selv om jeg ikke er i mål enda. I dag skal jeg slappe av i dag, og se tilbake på de tingene jeg har gjort siden jeg fylte 23. Så kan jeg stresse med å bli verdens viktigste person igjen i morgen.

Film fra bursdagen min i fjor.

Annette lagde radioinnslag med meg til skolen.

Petter og jeg lagde videodagbok da vi var på klassetur i Krakow. Anbefales dere å se alle fire episodene – de er (ironisk) bra!

Jeg har testet nattmat med TV8 midt på dagen. Legg merke til skuespillerprestasjonene mine.

Jeg har hatt rødt hår.

Jeg har gitt ut film om Twitter!

Rambo og jeg har lagd sekt og blitt bestevenner!

Jeg har debutert som rapper.

Og så var jeg med i det kritikerroste NRK-showet Tweet 4 Tweet. Du kan se det ved å trykke HER.

Bloggetreff i Drammen i regi av Trine Grung!

Så dro jeg til Thailand (andre siden av verden)!!!

Og så dro jeg til Bergen.

Og så dro jeg til Trondheim, Molde, Hove, Roskilde, Tyskland, Øya og Legoland.

Radiointervju på ordentlig radio.

Joker i Hatten – Livet er herlig!

Tweetup Allstars – #Denfølelsen

Og til slutt dro jeg på Scooter-konsert og fikk et godt liv.

Takk for at dere følger med, fine mennesker! Håper jeg ikke drukner i Fernet Branca på Olsen café i kveld. 

22 kommentarer
    1. Men Halvor da, hvis man først skal drukne er det jo like greit at man gjør det i alkohol. Gratulerer med dagen!

    2. Kjære Halvor:) du er dritmorsom og jeg digger deg. Du er også ganske kjekk og har en bra hjemmeside:) gratulerer med dagen!

    3. Kjære Halvor jeg bare digger deg! Jeg hr følgt deg i alle dine år som blogger og jeg er veldig stolt over å kunne kalle meg en fast leser. Dette er den eneste bloggen jeg leser! Du er også veldig kul, sterk osv. Masse kjærlighet fra Maria ;******

    4. Kjære Halvor.
      Jeg har så lyst til å bli bestevennen din for du er så pen, sterk og kul! Men problemet ligger ikke i at jeg ikke er noen av de tingene der. Problemet er at jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå frem for å skaffe meg nye bestevenner, så jeg kan vel bare komme med et forslag. Jeg kommer også bor vi sammen i leiligheten din neste helg. Jeg håper dette kan ordne seg for begge parter. Hadebra så lenge! Og gratulerer med 24 år <3 Hilsen meg da, en gutt på 16 år som trenger en bestevenn å tulle med.

    5. Nei, håper ikke jeg heller.. Ser frem til enda et år med denne fantastiske hjemmesiden!!

    6. Kjære Halvor, hei du. Jeg og en veninne har fått i oppgave å intervjue en kjent person som når målgruppen: ungdommer. Vi går på nannestad vgs, medier og kommunikasjon og jobber for tiden med radiojournalistikk.
      Derfor vi lurte på om du ville stille opp på dette! Vi syntes du passet nokså bra for oppgaven våres etteresom at du virker som en kar med masser av humor, fantasi og rare men kule oppspinn. ( om det er det det heter). Må jo heller ikke glemme å skrive at du er kjempe kul, super sterk og mega kjekk!!!
      Håper på svar til [email protected]
      Trenger svar så fort som mulig, ettersom at vi har en deadline til neste torsdag!
      Hilsen Caroline Hansen og Inger Lise Dokken ! :)))

    7. Gratulerer så mye med dagen, Halvor! Flottere fyr skal man lete lenge etter. Du er den tøffeste jeg kjenner! (Ja, vi kjenner hverandre.) Håper du har hatt en super dag, og vær så snill å oppdater hjemmesiden din oftere! Har blitt litt for sjeldent den siste tiden. Gleder meg til flere raper. Sanger funker også om du vil.

    8. Som en sinnssyk Halvor fan har jeg selvsagt sett alle disse videoene. Også vet jeg at du har et utrolig innholdsrikt liv. Du har gjort mye du! Også gratulerer igjen! En til tide, og en på etterskudd. Nå er det snart min tur vettu! Hihi

    9. Kjære Halvor. Eg elsker deg fordi du er pen, sterk og kul. Og fordi du er best, ingen protest <--- teit ordspill, men eg offrer meg for deg ! Gratulerer med dagen din som var, den viktigaste dagen i året vedsida av min. Over og ut. Ein smiley til deg -----> 🙂

    10. Kjære Halvor.. Ok, jeg kanvirkelig ikke si hvor mye jeg digger deg.. Du er faen meg en av de mest geniale menneskene som har satt sine føtter på denne jord. PS. Du vet du er pen, sterk og kul, ingen trenger å fortelle deg det.. GRATULERER MED DAGEN!

    11. Nice blogg!!! Markedsfør Bloggen, Facebook, Twitter og Instagram gratis for å få flere venner og følgere på Link and Like

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg